TP-LINK Archer C20i AC750 - problem z YOUTUBE

Witam.
Problem polega na tym, iż nie mogę wejść na stronę YOUTUBE.com na swoim smartfonie. Telefon połączony jest przez WI-FI 2.4GHz. Po wpisaniu adresu w przeglądarce telefonu wyskakuje:
Ta witryna jest nieosiągalna

Serwer m.youtube.com odrzucił połączenie.

ERR_CONNECTION_REFUSED

Dodam, że aplikacja YOUTUBE działa bez problemu. Na komputerze połączonym przez kabel również nie ma problemów. Aha, jakiś czas temu nie działała też aplikacja Sklep Play - brak połączenia z internetem.

Problem występuje we wszystkich urządzeniach połączonych z moją siecią przez WI-FI.

Ktoś coś ???

Witam,

Spróbuj dopisać adresy serwerów DNS w zakładce DHCP.
Wpisz:
8.8.8.8
9.9.9.9

tak to ma wyglądać ?
DNS Server: 8.8.8.8
Secondary DNS Server: 9.9.9.9

Niestety nadal nie działa...

Nie skonfigurowałeś sobie jakichś blokad w routerze? (aplikacja łączy się z innymi adresami niż przeglądarki). Pomyślałem o błędnym ustawieniu daty i godziny w telefonie, ale to raczej nie to, bo przeglądarka też by nie działała.

Nic nie grzebałem przy routerze. Wgrywałem jedynie najnowsze oprogramowanie ale nie rozwiązało to problemu.

W komputerze podłączonym do tego samego routera działa ci m.youtube.com?
Jak działa, to szukasz problem w telefonie.
Czy jak łączysz się przez siec komórkową strona m.youtube działa poprawnie?

Na komputerze wszystko działa. Raczej nie jest to wina telefonu bo na każdym urządzeniu jest ten sam problem (tablet i 3 telefony). Przez sieć komórkową jest wszystko OK.

Nie pytałem, czy WSZYSTKO, ale czy konkretnie strona m.youtube.com na komputerze. Nie youtube, tylko właśnie m.youtube.com.

Przecież na komputerze nie odpali się m.youtube.com czyli wersja mobilna, po wpisaniu m.youtube.com otwiera się wersja na komputer www.youtube.com

Ale dopiero po pobraniu informacji z serwera m.youtube.com - z niego przychodzi informacja o przekierowaniu. A jak pojawi się błąd, wtedy mamy jakąś informację, że to jednak filtrowanie w routerze. A jak normalnie przekieruje to jednak inny problem.
Na razie nie mam pomysłu więcej w czym problem.

Eksperyment mi przyszedł do głowy: ustaw w telefonie przeglądarkę, żeby działała w trybie stacjonarnym/desktop i zobacz, czy youtube.com wejdzie.