Tp link 843Nd WISP czy router?

Witam. Nie wiem jak ustawić 843Nd by dobrze funkcjonował, potrzebuje go do rozsyłania sygnału wifi przez antenę 5210G, głownie chodzi o przycisk z tyłu czy ma być WSIP czy ROUTER ? I w panelu ustawień czy : Standard Wireless Router czy : WISP Client Router ? Prosze o pomoc

WISP to odbiornik ty potrzebujesz konfigurację routera bezprzewodowego.

Wcześniej miałem WSIP i WISP Client Router i internet działał lecz własnie często zrywało połączenie, czyli na routerze mam ustawić WSIP czy Router? w ustawieniach Standard Wireless Router czy : WISP Client Router ? Możesz mi podpowiedzieć coś więcej?

No chyba się jasno wypowiedziałem, potrzebujesz Standard Wireless Router jeżeli internet doprowadzony masz przez WA5210g skrętką komputerową RJ45.

Tak jasno lecz ja sie nie znam na tym aż tak mocno i wole dopytać się:( Tak przez skrętke doprowadzona antena do routera czyli na tym routerze ustawiam router tak? Wybacz za te głupie pytanie ale jak mówię nie znam się na tym wszystkim.

Tak dokładnie.

Przestawiłem w ustawieniach na ten Standard to teraz nie mogę się zalogować do 192.168.0.252 :frowning:

Pytanie zasadnicze w jaki port wkładasz kabel RJ45 z WA5210g?

Już jest ok. Router ustawiałem na Laptopie po zmianie na Standard .... Rzecz jasna, że nie chciało się zalogować, teraz podłączyłem router do 5210G do WLan i już śmiga, Dziękuję ponownie za pomoc.

Nie ma problemu, po to jest właśnie nasze forum stworzone. Przetestuj jeszcze stabilność i zamknij temat jeżeli wszystko będzie w porządku. W razie problemów wiesz gdzie nas szukać :wink:
Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę - Administrator

A jeszcze jedno jak to możliwe że wcześniej internet miałem gdy router był ustawiony na WISP i w ustawieniach WISP Client? Ale no denerwujące było to że czasami było tak jak dziś że działał do czasu i nagle przerywało połączenie i musiałem wyłączać internet kombinować i wtedy ponownie działał mam nadzieje ze teraz będzie już lepiej po tej zmianie.