TL-WR841N v9.0 przy obciążeniu gubi połączenie

Witam serdecznie.
Niejako jestem w kropce, bo mam spory problem. Przy próbie oglądnięcia, przeglądania, posłuchania czegokolwiek gubi natychmiastowo połączenie z routerem w 9/10 przypadków. W załączniku daję screen do /cmd z pingiem dla DNS, serwera zewnętrznego oraz routera. Router'y w domu mam dwa, dwa takie same, jeden jako punkt dostępu do sieci (antena jest do niego podłączona), oraz drugi, który jest połączony przez bridge (ja z tego korzystam). Problem jest strasznie irytujący, szczególnie że pół-profesjonalnie zajmuję się e-sportem, a wypadają aktualnie splity z mojego "fachu" i jedyne co mi pozostaje, to śledzenie tekstu czytanego, zamiast oglądania live...
Za wszelką pomoc będę niezmiernie wdzięczny,
pozdrawiam.

Podmień zasilacz na taki o tym samym napięciu i polaryzacji wtyczki, ale wyższym natężeniu prądu

Rozumiem że w obu routerach powinienem podmienić? Podjadę dziś do jakiegoś sklepu, to zakupię i zdam relację.

Oprogramowanie masz najnowsze dostępne dla tej wersji routera? Problem masz kablowo czy bezprzewodowo? Pokaż te obrazki bo jakoś ich nie widać!?

Wybacz, nawet nie zauważyłem że się nie wgrał załącznik. Problem jest po wi-fi, nie używam kabla. Niedawno restartowałem routery do ustawień fabrycznych i na nowo ustawiałem całą sieć w domu, gdzieś tam miałem nadzieję, że tak proste czynności, rozwiążą mój problem.

http://www.tp-link.com.pl/resources/software/TL-WR841N_V9_140530_PL.zip
Zrób jeszcze pomiary -

Dostanę się tylko do stacjonarki, to zaktualizuję soft w routerach, a sieć sprawdzałem przy konfigurowaniu sieci. Jestem na kanale 1, najbliższa sieć jest na kanale 6tym.

Mimo aktualizacji softu, problem występuje ciągle :frowning:

Pytanie czy oba routery masz spięte kablowo czy sygnał przechodzi przez wifi?

Sprawdź co się dzieje kablowo ze stabilnością połączenia? Czekamy na te pomiary?

Kablowo nie mam jak sprawdzić (uszkodzony port Ethernet), routery są połączone przez wi-fi, ale problem występuje na obu. Pomiary były robione, u mnie są 3 sieci, moja, rodziców oraz kuzyna. Przy podłączeniu się do Liveboxa problem nie występuje, wszystko działa normalnie.

Jesteśmy wzrokowcami wolałbym zobaczyć print screen-a z inSSIDer-a.

Przy podłączeniu się do Liveboxa problem nie występuje, wszystko działa normalnie

Poza tym nie rozumiem twojej infrastruktury, w pierwszym poście piszesz o dwóch takich samych urządzeniach teraz o Livebox-ie!? Całkiem zgłupiałem!?

1 dom, 3ech dostawców internetu. Mój, rodziców oraz kuzyna.

No i co to ma wspólnego z twoim WR841 czy nawet dwoma?

Sprawdziłem na Liveboxie czy problem występuje również tam, bo wtedy brałbym pod uwagę też problemy techniczne w laptopie.

Z czego wynikają te niestabilności sygnału? Ruszałeś routerem bądź komputerem?

Które routery masz połączone i jak?

2 x WR841N są połączone ze sobą przez bridge. Komputerem, ani routerem nie poruszałem.

Czyli w trybie WDS?

Tak jest.

To bardzo kapryśny tryb pracy i często pod wpływem zakłóceń elektromagnetycznych bywa niestabilny a u ciebie takowe widać (skaczący sygnał z sieci bezprzewodowych). Zakłócenia nie koniecznie muszą pochodzić od innych sieci.