TL-WR841N + MultiMedia = zrywanie połączenia

Bez konkretnych wyników w WinMTR trudno coś powiedzieć. Z tego co podałeś można stwierdzić na 100% wszystko jest ok.

Takie rzeczy raczej są do sprawdzenia gdzieś na stronie lub na forach.

A wgranie custom roma np Gargoyle przyniesie jakąś poprawę? Mój TL-WR841N jest w wersji 8

Skąd mam to wiedzieć jak nawet nie wiem gdzie leży przyczyna?
Sprawdź jeszcze Network->LAN i IGMP Proxy zrób disable. Save i reboot po zmianie konfiguracji.

Zdarzały się przypadki że pomagało.

Nie widze tej opcji

Moglibyście podesłać jakiś link, bo nie mogę się połapać jak mógłbym wgrać tego gargulca.

Co to za wersja sprzętowa WR841N?

Jeżeli nie robiłeś tego kiedykolwiek to poproś kogoś kto się na tym zna. Sam możesz popsuć router.

TL-WR841N_V8_130506 - najnowsza dla v8
http://www.tp-link.com.pl/support/download/?model=TL-WR841N&version=V8#tbl_j
Wolę nie ryzykować. Muszę rozważyć opcję reklamacyji

Zrób jeszcze jeden test podczas korzystania z internetu lub grania -


Kiedy przewie połączenie (dostęp) do internetu daj znać który ping zniknął.
Z połączenia korzystasz przewodowo czy bezprzewodowo bo chyba nie pisałeś o tym.

modem > router > kabel do pc'ta.

Czekamy na wyniki tego ostatniego testu. Poszukaj gdzieś adresów serwera na którym grasz i zrób także test WinMTR

Trzeba było czekać godzinę na przerwę...

Te screen-y były robione w jednym czasie?

Tylko jak mnie wyrzucilo z gry wlaczylem wszystkie 3 okienka przy screnach przewinalem je do samej gory. Potem sie wszystkie ustabilizowaly.

Screen-y muszą być zrobione w jednej chwili (w czasie przerwy) bo takie coś jak ty pokazałeś to nic nie daje.

Nie zrozumiales mnie. Jak była przerwa w internecie zminimalizowałem grę i włączyłem naraz wszystkie 3 okienka tylko telefon zadzwonił i jak skończyłem rozmawiać już się ustabilizował internet. Dlatego musiałem pojedynczo okienka przewijać do góry skąd 3 screeny. Te przerwy są krótkie +/- minuta więc trudno uchwycić jakiś dłuższy odczyt w cmd.

Dobrze cię zrozumiałem. Musisz mieć włączone 3 okna jednocześnie i jeżeli będzie przerwa zrobić screen-a. Inaczej nie ma to sensu.

Na życzenie:

Od razu lepiej. Połączenie z routerem ok. Problem jest gdzieś na linii modem Cisco <-> TP-link.

Czyli? Wcześniej gdzieś na forum wyczytałem, że kable też mogą sprawiać problemy to wyminiłem między routerem a pc. Mówisz, żebym jeszcze zamienił kabel modem - router?