TL-WR841N+Corecess3942 - Dialog, Wifi przestaje działać

Tak jak w temacie. Posiadam modem z dialogu podłączony do routera tp-link. Po wstępnej konfiguracji działa po kablu i wifi, po jakimś czasie (było to i 5 minut jak i ponad godzinę) wifi przestaje działać, wyświetla się jako ograniczone, po rozłączeniu z nim nie da rady ponownie się połączyć, jednocześnie internet na kablu dalej działa. Po wykonaniu telefonu na infolinie TP-LINK i sprawdzeniu z konsultantem wszystkich ustawień, stwierdził on, że prawdopodobnie router jest uszkodzony. Po wymianie na inny problem dalej jest.

Jakieś obrazki z konfiguracji routera poprosimy (Status, WAN, Wireless Settings).

Póki co problem naprawił się sam, po powrocie z pracy wifi działało, i działa bez przerwy od tamtego czasu. Gdyby coś się zmieniło na pewno napisze ;]

Tu masz w linku przykładową konfigurację routera.

Głównie chodzi o wyłączenie wszystkich automatów w konfiguracji urządzenia. Sprawdź też wersję oprogramowania na routerze.

Niestety jestem zmuszony powrócić do wątku. Ten sam problem jednak dużo rzadziej (co pare/parenaście godzin). Screeny z configu:

Co masz w DHCP Settings na routerze? Próbowałeś zmieniać czas dzierżawy? Czy podczas problemów z dostępem do internetu WAN "trzyma" adresację od dostawcy (zakładka status)?

Trochę czekałem aż znowu padnie, ponad dzień. Adresacja się utrzymała. Nie próbowałem zmieniać czasu dzierżawy. To mam w ustawieniach DHCP:

Dopisz jeszcze jakieś DNS-y do DHCP Settings. Spróbuj ustawić inny czas.

Sagi problemu ciąg dalszy, ustawiłem DNS'y i zmieniałem czas. To samo niestety. Zauważyłem że w 90% przypadków wifi odłącza się po podłączeniu następnego urządzenia. Przykładowo są podłączone laptop i telefon, kiedy włączę drugiego lapka wifi pada.

Kablowo problem też występuje? Zainstaluj inSSIDer-a i daj obrazki z zakładki NETWORKS.

Kablowo jak już wcześniej pisałem zero problemów, po weekendzie postaram się dać screeny z inssidera

Zmieniałeś kanały nadawania w TP-Linku? Modem od dostawcy posiada wifi?

Zmieniałem kanały, modem od dostawcy nie posiada wifi.
Screen z inSSIDera przy działającym wifi, wrzucę po awarii jak tylko nastapi.

Po awari to samo z tego co widzę

Tylko co znaczy awaria? W tym czasie po kablu masz cały czas dostęp do internetu? Tylko wifi stwarza problem?
Może zrób prosty test z ping-ami wtedy sprawdzimy gdzie szukać problemu:

Pisałem to wszystko w 1 poście, internet po kablu dalej działa. Wifi w pewnym momencie (najczęściej po podłączeniu innego urządzenia do wifi) przestaje działać i nie da rady się z nim połączyć.
W takim razie czekam na następny pad i lece z pingami

C:\Users\folcw_000>ping 192.168.0.1
Pinging 192.168.0.1 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 192.168.0.1:
    Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
C:\Users\folcw_000>ping 8.8.8.8
Pinging 8.8.8.8 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 192.168.0.101: Destination host unreachable.

Czyli samo połączenie bezprzewodowe z routerem robi problem. Próbowałeś (testowo oczywiście) dopisać adresację na stałe do karty sieciowej i wtedy spróbować stabilności połączenia? Problemy jak sądzę masz nie tylko na tym komputerze?

Problem występuje na każdym urządzeniu, tak jakby router nie ogarniał przydzielenia nowego adresu/ip

Próbowałeś z tą adresacją na stałe?