TL-WR740N rozłącza wi-fi

Witam,
Mam problem z routerem TL-WR740N, v.4.21
Notorycznie rozłącza mi wi-fi. Kilka dni monitorowania http://isp-monitor.appspot.com/ i jedyne błędy to ciągle padające wi-fi.
Częstotliwość rozłączania to od 2 do 20 minut. Zrobiłem aktualizację softu routera, wszystkich sterów kart bezprzewodowych, sprawdzałem różne kanały, tryby i pasmo. We wszystkich kombinacjach rozłączało tak samo.
Poczytałem i zainstalowałem Gargoyle zamiast fabrycznego softu. Niestety niczego to nie zmieniło.
Jakieś pomysły czy tak jak twierdzi gość z infolinii tp-linku to awaria tego konkretnego sprzętu?
pozdrawiam
PS. Szukałem ale nie znalazłem tak opisanego problemu, jednak jestem tu nowy.

Klasyka !
Do wymiany. Uszkodzone radio.

Czym objawiają się te zerwania na sprzętach? Podstawiałeś inny zasilacz? Czy na kablu też jest taka sytuacja?

Robiłeś skanowanie sieci pod względem zaszumienia ?

@CHACA
Na kablu przez modem działało bez problemu, na kablu przez router w sumie nie działałem nic oprócz konfiguracji. Zasilacza nie tykałem.
@wojtek2803
Skanowałem i jestem na pustym kanale.

Podmień zasilacz tak jak kolega wyżej pisał .

Zmieniałeś Channel Width na 40MHz lub 20MHz?

Tak, zmieniałem przy okazji zmian kanałów i trybów - szukam teraz po szufladach jakiegoś pasującego zasilacza.

Jeśli Ci to nie będzie przeszkadzać to spróbuj obniżyć moc nadawania.

Zamiast zmiany zasilacza?

Może być zamiast. Do tego routera można podłączyć zasilacz 12V i nic się nie stanie.

Dobra podłączyłem zasilacz 10V/1A, sygnał zmniejszyłem do 2/3 mocy 12/18 dBm wg Gargoyle i śledzę monitor.
EDIT: 2,5 minuty i rozłączenie.

Chyba zostaje tylko wymiana routera.

No nic, tak zrobię. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Co prawda trochę lipa, bo dopiero 5 dni u mnie stoi, nówka sztuka...

Spotykam się z taką usterką. Nawet po wysyłce na serwis router powraca z wgranym nowym sw i dalej dziej się to samo.
Taka specyfik tego modelu.
Wyślij go na serwis, ale masz 10 dni na zwrot lub reklamuj jako wada ukrywa i żądaj wymiany na nowy.

Spoko, nie będę się bawił w serwis czy gwarancje, zażądam nowego - towar niezgodny z umową.

Taka specyfik tego modelu.
@Fotodetektor co ty za bzdury wypisujesz? Zawsze w takich ilościach sprzętu zdarzy się "felerna" sztuka ale nie pisz że to specyfika urządzenia!!! Po to jest gwarancja żeby można było odesłać uszkodzony produkt. Założyłem ich kilkanaście i tez mi się jedna sztuka uszkodzona zdarzyła ale nie piszę że co jakaś specyfika.