Pod tym linkiem znalazłem problem który mam taki sam z TL-WR702N.
Jednak jest różnica taka że mam dwa takie i ten ostatni nowo nabyty nie widzi mojej sieci a ten który ma od dłuższego czasu widzi bez problemu. Tak więc nie widzę sensu zmiany kanału na moim routerze, tylko znalezienie przyczyny dlaczego sprzęt, który nabyłem nie widzi mojej sieci a sprzęt tego samego modelu, który używam od dłuższego czasu widzi bez problemu.
a który kanał masz w tej chwili wybrany na głównym routerze?
spróbuj umieścić nowy egzemplarz TL-WR702N w miejscu zbliżonym do tego, który działa poprawnie
Kanał 12 ten nowo nabyty jest bliżej routera niż ten wcześniejszy. ustawienie w trybie client jeden i drugi. Tak wogóle mam dwa routery - sieci w domu (jeden dal dzieci) i obu nie widzi ten tp link a drugi ten wcześniejszy widzi bez problemu.
12 i 13 kanał są "niewidzialne" jeśli masz ustawiony niewłaściwy region np. USA w AP-kliencie
jeśli nie widzisz żadnych sieci również znajdujących się na kanałach 1-11 (i są to sieci z włączonym rozgłaszaniem SSID) to masz jakiś problem z tym sprzętem
sugeruję
aktualizację softu (KONIECZNIE sprawdzając wcześniej jaki masz model i wersję!)
i/lub