Czy po zalogowaniu do panelu admina można zmieniać przydział transferu dla danego portu albo wi-fi?
Jak mam kilka urządzeń wi-fi to nieraz niektóre gubią sygnał i nie mogą się ponownie połączyć (chodzi o telefon)... wina telefonu czy coś można zmienić w routerze? Dodam że laptop nie gubi sygnału ale nieraz też się nie może połączyć.
Nie mam danych do logowania do panelu admina w routerze czy można to jakoś obejść może są jakieś uniwersalne dane? Czy zostaje mi kontakt z adminem w celu udostępnienia takich danych?
ok dziękuję za szybką odpowiedź.
Właścicielem routeru jestem ja.
Kupiłem na własność jak przedłużałem umowę tylko dostawca internetu jakoś nie podał mi danych... (może mieli przypadki że ktoś coś pozmieniał i internet nie działał a później telefony się urywają :P)
Korzystając z okazji czy router z 2 antenami ma szerszy zasięg działania wi-fi?
Anteny są dwie po to aby uzyskać większą prędkość w sieci a nie większy zasięg. Każdy model może różnić się minimalnie między sobą zasięgiem ale nie będzie to duża różnica.