TL-WR340G opcja transferu


(krzysiuus) #1

Witam, mam router TL-WR340G i kilka pytań:

  1. Czy po zalogowaniu do panelu admina można zmieniać przydział transferu dla danego portu albo wi-fi?
  2. Jak mam kilka urządzeń wi-fi to nieraz niektóre gubią sygnał i nie mogą się ponownie połączyć (chodzi o telefon)... wina telefonu czy coś można zmienić w routerze? Dodam że laptop nie gubi sygnału ale nieraz też się nie może połączyć.
  3. Nie mam danych do logowania do panelu admina w routerze czy można to jakoś obejść może są jakieś uniwersalne dane? Czy zostaje mi kontakt z adminem w celu udostępnienia takich danych?

Proszę o odpowiedź.


(Marcin) #2

Pierwsza sprawa to jaką masz wersję oprogramowania na routerze?

Podział pasma na tym routerze nie istnieje bo ma za słaby procesor. Może spróbować z QoS ale to raczej priorytety dla pakietów.

Trzeba by zainstalować jakiś miernik sygnału na urządzeniach i sprawdzić jak to wygląda z sygnałem i zakłócenia od innych nadajników (inSSIDer).

Jeżeli ty nie jesteś administratorem/właścicielem to pozostaje tylko kontakt z dostawcą.


(krzysiuus) #3

ok dziękuję za szybką odpowiedź.
Właścicielem routeru jestem ja.
Kupiłem na własność jak przedłużałem umowę tylko dostawca internetu jakoś nie podał mi danych... (może mieli przypadki że ktoś coś pozmieniał i internet nie działał a później telefony się urywają :P)
Korzystając z okazji czy router z 2 antenami ma szerszy zasięg działania wi-fi?


(Marcin) #4

Anteny są dwie po to aby uzyskać większą prędkość w sieci a nie większy zasięg. Każdy model może różnić się minimalnie między sobą zasięgiem ale nie będzie to duża różnica.


(krzysiuus) #5

ok rozumiem dzięki za odpowiedzi.