TL-WR1043ND logowanie

Tak jak w temacie problem z zalogowaniem się go rutera, wszystko zrobione reset,próba logowania admin nic nie daje juz nie mam siły do tego rutera tylko strona startowa ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak?

Po wpisaniu admin/admin wyświetla się jakiś błąd? Próbowałeś na innej przeglądarce lub innym urządzeniu? Router masz podłączony do internetu?

Tak podłączony jest słucham akurat muzyki,żadnych błędów nie mam po wpisaniu adresu takie okno wyskakuje jak pokazałem admin nie wchodzi reset kilka razy robiony nic nie daje?

Podłączony jest przez port WAN?

Nie LAN te żółte wejście.

No to skąd wiesz że logujesz się na swojego tp-linka?

No fakt >:( to jak poprawnie się zalogować wystarczy przepiąć kabel.

Odłącz kabel z internetem, wyłącz na chwilę zasilanie z TP-linka i sprawdź czy dostaniesz jakąś adresację z serwera DHCP (komenda - ipconfig). Do konfiguracji urządzenia nie potrzebujesz dostępu do internetu.

Takie coś.

No to próbuj http://192.168.1.1 w przeglądarce. Jeżeli nic to nie da połącz się kablowo z routerem (port LAN oczywiście).

Chyba coś źle robię bo nie mogę w żaden sposób ? :-X

Ale co nie możesz? Bierz pod uwagę że nie widzę twojego monitora!?

No nie łączy mnie z adresem rutera ?

Sprawdzałeś jaki adres masz w DHCP przez komendę ipconfig (adres bramy jest adresem routera)? Podłączenie kablowe?

A dlaczego onmi sie zmienia na pierwszym zdjeciu był 192.168.1.1 a teraz jest tak jak na zdjeciu ?

Pewnie byłeś też połączony z inną siecią niż ta z tp-linik. Logujesz się na http://192.168.0.1

Tak udało się właśnie tym adresem co podałeś mam jeszcze jedno pytanie co do tego rutera muszę zakładać nowy temat czy mogę tutaj się spytać ;D

Dawaj tutaj jeżeli tyczy się tego samego routera czyli WR1043ND

Kiedyś przeczytałem ze ten w tym ruterze zmieniając mu soft można podpiąć pod niego drukarkę i drukować sobie bez podpinania drukarki do komputera tylko ona będzie podpięta do rutera prawda to ?

Można to zrobić nawet na oryginalnym oprogramowaniu - funkcja print servera oczywiście drukarka musi być na liście wspieranych i podłączona do portu USB routera -
http://www.tp-link.com.pl/FAQ-415.html