TL-WR 843 ND Czy dobrze skonfigurowany?

Witam kolegów na forum jestem tu pierwszy raz więc tym bardziej chciałem Wszystkich powitać.Jestem początkujący w zagadnieniach sieci wifi domowych.Mój router główny to TP Link TD-W8970.Jego zakupiłem i ustawiłem ok roku tem i z nim raczej wszystko ok.Kilka dni temu dokupiłem drugi pracuje jako wisp TL-WR 843 ND bez przewodowo łączy główny router z kącikiem rtv/nie mogłem podciągnąć normalnego kabla/i z tego wisp wychodzą kable do tv sat itd.Internet dociera do ww urządzeń jest ok wszystko działa ale...
Chciałem zapytać bo podczas konfiguracji nawy router wisp utworzył nową swoją jakby podsieć ze swoja nazwą i hasłem do logowania.Hasło udało zmieniałem jest takie samo jak w głównej sieci.Dlaczego utworzył swoją sieć? Myślałem ,że to będzie dokładnie ta sama pierwotna sieć,a tutaj chcąc połączyć się z TL-WR 843 ND wymaga osobnego logowania.W domu na programie np.inssider wyraźnie dwie sieci.Mało tego obie sieci pracują na tym samym kanale.Zawsze mówiono,aby sieci były różne,aby się nie zakłócały.Czy tak ma być bo niby jak pisałem internet mam w kąciku rtv jak chciałem-ale czy to jest prawidłowo.pozdrawiam i proszę o pomoc.

Tryb WISP to router a nie wzmacniacz więc utworzona sieć i tak ma adresację w innej puli. Druga sprawa to WR843ND posiada tylko jedno radio i odbierania sieć a potem nadawanie będzie wprowadzało opóźnienia.

Tak ale ja nie chciałem wzmocnić sygnału /Sygnał tam miał idealną moc max/tylko musiałem doprowadzić do rtv i innych urządzeń internet ,a nie mogłem podciągnąć kabla z routera głównego.Poradzono mi aby zrobić to w ten sposób.

Jeżeli działa połączenie kablowe to w czym problem? Dodatkową sieć możesz wyłączyć albo się nie nie przejmować.

No właśnie działa net na kablu w tv.Tylko czy :
1,skoro są na tym samym kanale to się nie będą zakłócać
2,gdybym chciał wyłączyć tą dodatkową sieć jak Piszesz to jak to zrobić?Czy dodatkową sieć Masz na myśli tą nowa utworzoną przez klienta wisp?