TL-WN841N - loguję się do panelu antenki, a nie routera

Witam
Mam od jakiegoś czasu problem z zalogowaniem się do panelu admina mojego TL-WR841N. Starałem się posiłkować innymi wątkami z forum oraz ogólnie z tego, co znalazłem Google, ale nie odnalazłem przypadku podobnego do mojego.
Wpisuję w cmd "ipconfig" itd. - wklepuję domyślne ip w przeglądarkę i... pojawia się strona logowania do panelu admina antenki. Co mam zrobić, żeby zalogować się do routera? Gdzie znajdę jego adres ip?
Znam login i hasło do panelu admina antenki.

Dołączam screena, może będzie potrzebny.

Z góry dzięki i proszę o szybką pomoc, bo sprawa jest dość pilna.

zajrzyj z tyłu routera jak jest podpięty - stawiam na to, że kabel przychodzący od zewnętrznego AP-klienta masz wpięty do portu LAN TL-WN841N
(AP-klienta, czyli AP "odbiorczego", który nazywasz anteną)
a sam TL-WN841N zapewne jest w konfiguracji "tylko AP" (jako AP "nadawczy") - jeśli tak jest MUSISZ sam znać jego IP (ono może być z całkowicie innej podsieci niż masz od operatora)

najlepiej mieć ten adres zapisany na naklejce/karteczce/taśmie samoprzylepnej przymocowanej na tabliczce znamionowej routera

oczywiście można kombinować inaczej:
0a) obstawiając, że nie znasz adresu = nie wbiłeś go w pamięć, to prawdopodobnie jest taki jak typowy fabryczny 192.168.0.1
więc ustaw statyczny IP dla karty sieciowej którą się z nim łączysz na jakiś z sieci 192.168.0.x i spróbuj się wtedy z nim połączyć
0b) jeśli pamiętasz w/g jakiego tutoriala go konfigurowałeś to użyj takie adresy jak w tym tutorialu

  1. jeśli WIESZ jaka ma być konfiguracja TL-WN841N, to po prostu przywróć mu ustawienia fabryczne i skonfiguruj go od nowa
  2. jeśli NIE wiesz - skontaktuj się z dostawcą internetu
  3. możesz od biedy użyć także skanera IP lub przypisać IP do MAC-adresu używając arp (w linii poleceń z uprawnieniami administratora)
    metody 1) i 3) należy używać po odpięciu kabla idącego do AP operatora ("anteny")

PS jesteś pewien, że np. kabel nie został przełożony z portu WAN do LAN?

Tak jest, kabel z AP jest podpięty pod LAN.
0a - nie działa
0b- nie wiem, nie ja to robiłem
1 - nie wiem
3 - skanery znajdują ten sam IP zarówno z podpiętym kablem od AP, jak i z odpiętym. A w panelu ARP anteny (tak na marginesie jest to MikroTik) widzę jedynie MAC i IP laptopa podłączonego do routera.
Z tego co pamiętam, to dotychczas logowałem się za pomocą standardowego adresu IP dla tego modelu. Portu WAN (to ten jeden, taki niebieski?) do tej pory nigdy nie używałem. Zawsze wszystko przez LAN. Ale podłączyłem się do niego laptopem i teraz to już nawet MikroTik się nie ładuje, nie ma nic.

Jeśli nie znasz IP to najprościej jest zresetować go ustawień fabrycznych. Podczas resetu odłącz mikrotika od portu LAN.
Po resecie w konfiguracji warto zmienić LAN IP na np: 192.168.88.254
Z ustawień obowiązkowych to jedynie wyłączenie serwera DHCP.
WiFi i reszta ustawień wg upodobań.
Dopiero teraz podłącz mikrotika.

jestem zielony. jak?

Po zalogowaniu się do panelu z menu wybierz DHCP - DHCP Settings i zaznaczyć na samej górze DHCP Server na Disable.

wniosek - jest ustawiony IP z z innej podsieci
tablicę ARP możesz zmodyfikować mając podpięty wyłącznie tytułowy router i komputer (bez całej reszty sieci), ale prostsze będzie "zresetowanie do fabryki" i konfiguracja od nowa