Tl-wa701nd problem z konfiguracją

Zakupiłem w/w modem w celu wzmocnienia sygnału z rutera vectry, do połączenia z tv sharp, skonfigurowałem połączenie, ale wyświetla się info sieć niezidentyfikowana, brak połączenia z internetem. Jestem zielony w sprawach sieciowych, proszę o wyrozumiałość i pomoc.

Jaki tryb pracy wybrałeś na routerze TL-WA701ND ?

Próbowałem jako repeater, a później znalazłem taką obcję w windows 7 - uaktualnij lub zastąp router przy użyciu ustawień sieci przechowywanych na tym komputerze. Może najlepiej by byo jak by mi pan po kolei powiedział co robić, mam jeszcze jeden problem jak wchodzę w ustawienia modemu, to po zapisaniu danych nie mogę już tam ponownie wejść , robi się ten reboot i wyświetla się brak połączenia.

Rozumiem ze TV może być połączone z routerem za pomocą kabla czy tylko po Wifi ?

Może być kablem ale wolałbym wi-fi.

Zresetuj router do ustawień fabrycznych .Następnie wybierasz Quick Setup klikasz Next zaznaczasz Repeater(Range Extender) klikasz NEXT. Repeater Mode: wybierasz Universal Repeater klikasz Survey. Pojawia Ci się lista sieci dostępnych wybierasz swoją siec Wifi tę którą masz w domu klikasz Connect. W Wireless Security Mode: wpisujesz to hasło które masz na swojej sieci Wifi. Klikasz NEXT i w następnym oknie klikasz Reboot (restart urządzenia )

Dokładnie tak robię ale po reboot, pasek dochodzi do 100% i wyskakuje brak połaczenia, czy to tak jest czy powinien pozostać na stronie ustawien modemu, jedynie łaczy mi się wtedy jak wezmę tą opcje w windowsie, żeby zastapic ustawienia routera, tylko później nie mogę wejść do ustawien modemu

Pokaż screena ze statusu routera .

A jak to zrobić?

Zapoznaj się z tym http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=492
Jaki masz adres Lan na routerze z vectry ?

Robię wszystko według tej procedury, teraz jak wciskam na reboot to nic się nie dzieje a za chwilę wyskakuje nie masz połaczenia z siecią i ustawinia nie zapisują się. Adres 192.168.0.1