TL-MR3420 WAN Dynamiczne IP_Adres IP 0.0.0.0

Mam problem z rocznym routerem (model jak w temacie), który wczoraj wieczorem zerwał połączenie z internetem i do teraz walczę z instrukcjami dołączonymi do sprzętu i w sieci.
Dzwoniłam dzisiaj do MultiMediow (dostawcy) czy mają awarię w moim rejonie. Na mój pech internet śmiga na kablu a jak tylko próbuję skonfigurować router to bez zmian pojawia mi się ikona trójkąta z wykrzyknikiem w prawym dolnym rogu ekranu.
Robiłam wszystko tak jak link poleca: http://www.tp-link.com.pl/faq-138.html i cały czas brak sieci.

Masz jakiś modem od dostawcy czy tylko gniazdo/przewód Rj45 do WAN-a?

Modem od dostawcy (Cisco 2100)

Podłączając modem do portu WAN TP-link zapala się odpowiednia dioda (urządzenia się linkują)?

Tak, dioda WAN miga

Mając połączone urządzenia Cisco 2100 i WAN TP-linka wyłącz na chwilę zasilanie z modemu Cisco a po chwili (około 2-3 minuty) sprawdź czy adresacja pojawiła się na WAN-ie TP-linka. Jeżeli nie użyj funkcji clone mac wpisując lub klonując adres fizyczny z karty przewodowej komputera na której masz dostęp do internetu. W statusie TP-linka na WAN-ie powinien pojawić się właśnie ten adres fizyczny (mac). Dalej postępujesz tak samo (wyłączasz na chwilę zasilanie z modemu). TP-link pozostaje cały czas włączony.

Działa! Dziękuję :slight_smile:

Więc temat zamykam a w razie problemów zapraszamy ponownie do nas na forum.