TL-ER6120 - Problem z przekierowaniem portów

Witam
Posiadam DSL na CellPipe, który został przestawiony w trybie BRIDGE.
Wpisałem konfigurację w router ręcznie podłączyłem pod WAN1 i internet działa.
Na razie mam tylko jedno łącze(dlatego WAN-ALL) ale na dniach będzie drugie.
Skonfigurowałem Virtual Server dla Rejestratora kamer:
Name Interface Protocol External Port Internal Port Internal Server IP Status Action
DVR98_1 WAN-ALL TCP 37777 37777 10.0.0.98 Active
DVR98_2 WAN-ALL UDP 37778 37778 10.0.0.98 Active
DVR82_3 WAN-ALL TCP/UDP 7070 7070 10.0.0.98 Active
Jednak nie mogę dostać się z zewnątrz do tego rejestratora.
Czy powinienem jeszcze coś ustawić?

Na WAN-ie tplinka masz publiczne IP? Lokalnie jest dostęp?

Tak adres:
46.170....... Port jest UP. Co prawda wpisany ręcznie ale działa.
Tak z sieci wewnętrznej mogę się zalogować do routera.

Do podglądania kamera z rejestratora używasz przeglądarki czy programu dedykowanego?

Tak używam przeglądarki.
Wkurzyłem się zrobiłem reset. Konfiguracja od nowa.
Jak będę w domu sprawdzę i dam znać czy się udało.
17:11 = Aktualizacja
Rzeczywiście reset pomógł wszystko działa.

Jeżeli temat rozwiązany to zamykaj wątek./ W razie problemów zapraszamy ponownie do nas na forum.

Reset masz na myśli ustawienia fabryczne? Czy restart urządzenia?