Td-w8980 w-fi

zobaczyłem...

Tu wygląda ok. Co masz w DHCP Server?

Dopisz DNS-y 194.204.159.1 i 194.204.152.34 Save i Reboot routera po zmianie konfiguracji.

nic to nie poprawiło ,parę razy się zresetował...

Zainstaluj na komputerze z kartą bezprzewodową inSSIDer-a i daj obrazek z zakładki NETWORKS. Komputer po połączeniu wyrzuca jakieś błędy?

Możesz wrzucić ipconfig /all z komputera korzystającego bezprzewodowo:

trochę to potrwa .. :frowning:

Nam się tu nie spieszy, jak porobisz testy to wrzuć obrazki na forum. Musimy zdiagnozować problem, bo na razie strzelamy ślepakami.

Karta sieciowa w komputerze ma ustawione automatyczne pobieranie adresu IP? Jaki system operacyjny?

raczej nie chodzi i ustawienia karty sieciowej w komputerze ( na poprzednim ruterze wolniej ,ale chodziło ,a system na tamtym z kartą XP ,)

Nazwę sieci masz taką samą jak na tamtym routerze? Jeżeli tak to usuń nazwę sieci z systemu i połącz się ponownie wpisując hasło lub po prostu zmień nazwę SSID.

tzn proponujesz zmienić nazwę sieci i hasło? był taki problem ,gdy sieć nie chciała odpalić na laptopie ,ale wystarczyło wpisać hasło i poszło ...
wyrzucałem sieć z komórki ,lumia znalazła wifi ,ale nie przyjmuje hasła,pisze ,że nie prawidłowe

Odpowiedz mi na pytanie czy sieć na W8951ND i na W8980 mają takie same nazwy (SSID)?

tak

To tak jak pisałem. Usuń zapamiętaną sieć z systemu i połącz się ponownie lub zmień nazwę sieci na routerze i też się połącz z nową siecią. Masz dwa wyjścia

sieć już wyrzucałem z kompa ,nic to nie dało ,ALE... dzięki Tobie wpadłem na pomysł zmiany hasła ...w poprzednim były znaki % ,teraz je wyrzuciłem i Wi-Fi działa :slight_smile:
serdecznie DZIĘKUJĘ za poświęcony czas i cierpliwość ,pozdrawiam i życzę samych "rozwiązywalnych " problemów ...

czy mogę prosić o objaśnienie na obrazku o jurki22 ?

A co mam objaśniać? Eter trochę zaszumiony, można by się przesunąć z kanałem jeszcze trochę w prawo. Choć jak jest stabilnie to nie ma co się przejmować.

Przy takiej ilości sieci to pestka. Zostaw tak jak jest.

jeszcze raz ,dziękuję i pozdrawiam :slight_smile:

Jeżeli sprawa rozwiązana to zamknij wątek. Zapraszamy ponownie w razie problemów.