TD-W8980 łączy się z ADSL ale internetu nie ma :-)

Witam.
Chciałbym prosić fachowców z tego forum o pomoc w poprawnej konfiguracji routera TD-W8980.
Dostawca internetu:

  • ORANGE NEOSTRADA
    Problem:
  • nie ma dostępu do internetu na tym routerze (stary Edimax łączy bez problemów)
    Objawy
  • dioda ADSL świeci jak przy dobrze ustawionej usłudze
  • dioda internet nie świeci
  • WI-FI działa ale nie łączy z internetem
  • kabel działa ale nie łączy z internetem
  • router nowy prosto z pudełka
  • konfiguracja wg zaleceń ze strony orange oraz http://www.dipol.com.pl/konfiguracja_routera_z_modemem_adsl_pod_usluge_neostrada__bib504.htm
  • 1,5 godziny konfiguracji z panią z BOK w Orange i ciągle nic

Brakuje mi już pomysłów zważywszy, że stary modem dział wiec nie ma chyba problemu po stronie Orange.

Hasło wpisywane poprawnie? Ustawione poprawnie VPI oraz VCI? Zawsze możesz zadzwonić do pani w pomocy i poprosić o wygenerowanie nowego hasła. Pokaż zrzuty z ustawień.

Daj obrazki z konfiguracji Status, DSL Settings, ADSL WAN Interface -

Tak wyglądają moje ustawienia:

Hasło prawidłowe, chyba inaczej nie sparowałby adsl.
VPI: 0
VCI: 35
Serwer DNS wpisany z ręki.
Modem nie pobiera adresu IP

Hasło prawidłowe, chyba inaczej nie sparowałby adsl.
Tu akurat nie masz racji. Synchronizacja będzie bez podania loginu i hasła. Nie dałeś całego statusu brakuje pozycji DSL czyli synchronizacji. Spróbuj login: [b]rejestracja@neostrada.pl[/b] hasło: [b]rejestracja[/b] i sprawdź czy dostaniesz adresację na WAN-a. Interfejs br_8_35_1 możesz usunąć.

Po zmianie danych rejestrowych na login: rejestracja@neostrada.pl hasło: rejestracja
rozbłysła dioda internet
pojawił się adres IP

Czyli masz gdzieś błąd w loginie i haśle które wpisujesz jako autoryzacja połączenia z internetem.

Poproś aby wygenerowali Ci nowe hasło i masz sprawę załatwioną.

Panowie, chciałbym bardzo podziękować.
Zadziałało
Dobrej nocy i jeszcze raz dziękuję.

Co zadziałało możesz napisać coś wiecej?

Zadziałało wpisanie nowego hasła, które przesłał mi Pani z Orange.
Wg Pani problem powstał prawdopodobnie w momencie kiedy popiołem w jednym momencie dwa routery i system w Orange zwariował.
Zresetowali mi coś u siebie i podesłali nowe hasło.

W takim razie temat zamykam. Zapraszamy ponownie.