Td-w8970 problem z połączniem ADSL

Witam.
Posiadam ruter TD-W8970 od 4 miesięcy i wszystko działało do tej pory bardzo dobrze. Od paru dni router ma problemy z połączeniem się z dostawcą. Synchronizuję się z linią dość szybko i skutecznie natomiast nie może się połączyć i uzyskać adresów: ip, brama, dns (przez PPPoE). Jeżeli w takiej sytuacji zmienię adres mac na wanie, router dostaje pełną adresacje i działa do następnego wyłączenia. Problemy z dostawcą raczej wykluczam, mam od nich internet od 7 lat i wszystko zawsze było ok a ponadto sprawdzałem linie przy pomocy starego routera (linksys wag200g) i wszystko działa bez zarzutu. Software od zakupy zaktualizowany do najnowszego. Czy ktoś spotkał się z takim problemem bądź wie czym to jest spowodowane?
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Pozdrawiam

Co to za dostawca internetu? Jak wygląda synchronizacja linii?

Jest to lokalna spółdzielnia telekomunikacyjna: http://www.wist.com.pl/
Synchronizacje załączam w obrazku.

Tu wygląda wszystko ok. Ustaw jeszcze DSL Settings:

Nie rozumem tego wątku z mac-iem? Gdzie go zmieniasz w konfiguracji ADSL?

Po zmianie w Dsl Settings router zachowuję sie tak samo.
Mac zmieniam w chwili kiedy linia jest już zsynchronizowana tutaj:

Z tego co wiem typowe usługi ADSL-owe autoryzują się po loginie i haśle a nie po macu-u.

Tez jestem autoryzowany po loginie i haśle. Po prostu w pierwszej chwili jak starałem się naprawić ten problem zadzwoniłem do dostawcy i powiedział ze sprzęt nie może nawiązać sesji i że nie widzą mojego maca. To mnie tknęło do zmiany maca na wanie. Nie ma znaczenia na jaki adres mac zmienię, wpisywałem także taki losowy z głowy byle się format zgadzał i za każdym razem po zmienianie od razu autoryzacja przechodzi i internet działa.

Kompletnie nie znam twego dostawcy więc trudno mi coś więcej powiedzieć. Jedyne co mi przychodzi do głowy to reset do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja. Masz gdzieś dostęp do informacji jak powinien być skonfigurowany modem? (VCI/VPI itd).

Tak mam dostęp do parametrów konfiguracji. Kilka razy go resetowałem i konfigurowałem od nowa niestety nie pomaga. Mam tylko pytanie czy oddać tego tp-linka na gwarancje czy problem może leżeć gdzie indziej?

Chodzi mi o parametry jakie są przewidziane przez dostawcę, jakaś specyfikacja.

Aby być na 100% pewny uszkodzenia trzeba by sprawdzić na innej linii

Parametry są takie:

• enkapsulacja: PPPoE
• multiplex: LLC
• VPI: 0
• VCI: 67
• DSL Modulation : G.dmt lub Multimode
• MTU: 1492 lub Auto

Na WAN-e masz tylko jedno połączenie z tymi właśnie parametrami?

Tak tylko jedno.

Jedynie co mi jeszcze do głowy przychodzi to zmiana MTU na routerze. Więcej pomysłów nie mam.