TD-W8970 - od ostatniej awarii działa tylko rejestracja (Neostrada)

Witam,
przez cały poprzedni tydzień walczyłem z Orange o usunięcie awarii. Bez zbędnego wdawania się w szczegóły - awaria została usunięta lecz występuje bardzo nietypowy problem. Gdy wprowadzę dane logowania do rejestracji neostrady (rejestracja@neostrada.pl), połączenie jest nawiązywane, dostaję adres IP, strona rejestracji działa. Lecz gdy tylko podam swoje dane do logowania, nie mogę nawiązać połączenia - cały czas jest synchronizacja ADSL ale nie mam dostępu do internetu. Logi kompletnie nic nie mówią, nie ma informacji o błędnych danych logowania (screena wstawię za chwilkę) a według Orange wszystkie problemy po ich stronie zostały rozwiązane, a więc musi to być problem z routerem. Jak mogę ten problem rozwiązać?
Screen 1: U góry - stan połączenia na moich danych. U dołu - stan połączenia na rejestracja@neostrada.pl
Screen 2: Logi podczas podania routerowi moich danych logowania
EDIT: Sprawdziłem drugi router TP-Linka od znajomego, który na moich oczach nie działał, u mnie oczywiście nie działa. Na nim ukazuje się komunikat "Authentication Failure", jestem na 100% pewny że dane są prawidłowe, a infolinia się upiera że wszystko powinno działać. Pomóżcie, bo już mi ręce opadają...

Spróbuj wejść na stronę https://www.orange.pl/slr/pl/rejestracja
i zarejestrować usługe ponownie. Powinieneś dostać nowy login i hasło. Nawet jeśli będzie takie samo jak Twoje, to spróbuj wklepać i zobaczyć, czy zadziała. Jak nie zadziała, to dzwoń na infolinię - może muszą coś pogrzebać w systemie.

Problem w tym, że nie mogę znaleźć potrzebnych danych głównie dlatego, że nie mogę znaleźć umowy...

  • numer umowy: znalazłem jedynie aneks, w którym jest wpis "Aneks nr X do Umowy nr Y". Wpisałem numer Y, bez końcówki /abcd i bez początku TEL. To to?
  • login Neostrady: to ten sam login, który wpisuje w routerze, tak?
  • numer Neostrady: nie mam pojęcia gdzie to znaleźć. Jest to gdzieś w aneksie? Da się to inaczej dostać?
    Zmieniłem też hasło do Neostrady dzwoniąc na infolinię. Oba hasła - stare i nowe - powodują błąd o autoryzacji.
    EDIT: Znalazłem konto do Orange.pl do którego mam przypisaną Neostradę. Coś tam znajdę?

Odłącz router od linii telefonicznej na godzinę, skonfiguruj nowe hasło i potem włącz ponownie. Jeżeli nie będziesz miał adresu (połączenia) zgłaszaj usterkę u dostawcy.

Podobno można tam zmienić hasło.
Jeśli nie pomoże to zadzwoń na 801 505 505 i poproś o nowe hasło do neostrady.
Będą Cię pytać o numer umowy ( automat w celu ułatwienia sprawy)
Na kogo jest umowa i adres gdzie jest zamontowana neostrada.

Problem już rozwiązał się sam dziś rano, można zamknąć :slight_smile: