Witam, Nie wiem o co chodzi ale ewidętnie coś jest nie tak.
Tak jak w temacie posiadam taki sprzęt.
Drukarka jest podłączona do routera po WiFi, widzę ją na przeglądarce 192.168.1.110 bo takie IP jej przydzieliłem.
Drukarka odpowiada na ping bez trudu chociaż wygląda to w ten sposób:
Pinging 192.168.1.110 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 192.168.1.110: bytes=32 time=21ms TTL=255
Reply from 192.168.1.110: bytes=32 time=18ms TTL=255
Reply from 192.168.1.110: bytes=32 time=11ms TTL=255
Reply from 192.168.1.110: bytes=32 time=190ms TTL=255
Reply from 192.168.1.110: bytes=32 time=3ms TTL=255
Reply from 192.168.1.110: bytes=32 time=47ms TTL=255
Request timed out.
Request timed out.
Na routerze Livebox drukowanie po wifi odbywa się bez żadnych problemów. Nie wiem już jak to ugryźć...
Jak masz skonfigurowaną sieć bezprzewodową Wireless Settings i Wireless Swcurity? TP-Link stoi w tym samym miejscu co LB? Jak daleko jest do drukarki? TP-Link ma zaktualizowane oprogramowanie?
Sieć jest otwarta, tylko dodane adresy mac mogą się z nią połączyć. Router stoi za ścianą ale nie z żadnego betonu czy tym podobnych, tylko za ścianą z desek. Zasięg jest jak wchodzę na interfejs drukarki. A oprogramowanie wydaje mi się że jest aktualne.
Dodam jeszcze że czasami wydrukuje a strasznie długo to trwa...
Raz wydrukuje w miarę szybko raz wolno a np. z liveboxa niema różnicy. Nie wiem o co kaman...
Jakoś nie widać tego na printscreen-e!? Jeżeli pomiary robiłeś w okolicach drukarki (a na to wygląda) to poziom sygnału nie jest imponujący z głównego routera.
Tak to wygląda z pomiarów, oczywiście nie wiemy jaką kartą dysponuje drukarka i jaki jest tak poziom sygnału. Próbowałeś zmienić położenie routera względem drukarki?
Już opadam z sił. Nie wiem o co kaman. Nie zwalajmy tu na kartę drukarki bo po podłączeniu jej do liveboxa działa bez zarzutu. Dokupiłem wzmacniacz sygnału i dalej jest to samo...