TD-W8961ND brak synchronizacji z Neostradą - Pomocy!

Witam!
Proszę o pomoc.
Po krótce - używam TP-Link TD- W8961ND od ponad roku. Wszystko było świetnie, aż do dzisiaj.:frowning:
Nagle "zabrakło" internetu" - świeci się tylko dioda od zasilania i Wi-Fi.
Synchronizacja i połączenie z internetem - martwe. :frowning:
Więc złapałem za słuchawkę i do Orange na HelpLine dzwonię - okazuje się, że nie mają żadnej usterki i że faktycznie pokazuje im, że nie ma synchronizacji. Więc zgłosiłem usterkę, myśląc , że wina leży po ich stronie.
Ale coś mnie tknęło i podłączyłem inny, leżący na półce od 1,5 roku nieużywany router Sagem F@st, który dostałem przy zamawianiu Neo.
I wszystko hula bez zarzutu - internet zarówno na kablu jak i przez Wi-Fi. Podłączyłem ponownie TP-Linka i beretka...dalej brak synchronizacji.
Czym to może być spowodowane? BARDZO, bardzo proszę o pomoc "łopatologiczną". Tęsknię za moim TP Linkiem :wink:
Żeby go tak szlag trafił ni z gruchy ni z pietruchy? Pomóżcie, forumowicze... Dzięki!

Jakakolwiek kontrolka od poru LAN pali się . Czy możesz się dostać do panelu routera ? Zresetuj go do ustawień fabrycznych .

Dziękuję za wskazówki.
Paliła się LAN jak miałem podpiętego TP-Linka na kablu. Zresetowałem do ustawień fabrycznych, wedle Twoich wskazówek.
I dalej nic. To samo. Żadnych zmian. Świeci się tylko dioda zasilania i Wi-Fi.
( a Sagem hula bez zarzutu) :((( Jakieś pomysły?

Firmware masz aktualne ? Oczywiście po resecie konfigurowałeś router od nowa?

Po resecie uruchomiłem Installation CD dołączoną do TP-Linka. Odpaliłem, wykryło Wireless Adapter, ale utknąłem na komunikacie - "connection to your LINE failed"
Jak to rozumieć? Może walnięte jest gniazdo ADSL-u w TP- Linku? Czy to w ogóle możliwe?
Powtarzam - jak tylko podepnę Sagem-a - synchronizuje do strzału.... :-/

Jesteś w stanie zalogować się do panelu tego routera?