TD - W8961ND - brak połączenia z Neostradą - pilne

Witam !
Wczoraj zakupiłem nowy router TP-Link TD-W8961ND i juz drugi dzień walcze z sychronizacją neostrady i tylko co jakis czas miga dioda od internetu.
A mam jeszcze stary router i na tamtym jest wszystko ok. i teraz już nie wiem co robić. A jest jeszcze taki problem ze jak go restartuje to wszystkie wprowadzone dane znikają.
Potrzebuje szybkiej pomocy

Jak router pobiera dane z sieci to dioda ma prawo migać.

a dlaczego nie ma połączenia z internetem ??? pomoże ktoś??

Pokaż zakładkę status twojego routera gdy jest podłączony do linii i czekasz na dostęp do internetu, Bierz pod uwagę że nie widzimy konfiguracji twojego routera. Login i hasło wpisujesz poprawne do zakładki Internet?

Login i haslo wprowadzam poprawnie za każdym razem się upewniałem

Nie masz synchronizacji, przynajmniej z tego wynika. Masz telefon?

nie mam telefon jest zawieszony i router jest podłączony bezpośrednio kablem z gniazdka

Jak bedziesz go konfigurować to zapisuj od razu to co zrobiłeś poprzez Save i ewentualnie reboot.

Za każdym razem robie save tylko jak robie reboot to wtedy wszystko znika i też nie wiem o co chodzi oprogramowanie zaktualizowałem do najnowszego jakie znalazlem i nic nie pomogło

Wygląda na uszkodzenie routera. Póki na gwarancji sprzedajacego to zwracaj.

Oki to chyba tak będe musiał zrobic dzieki za pomoc

Podłączając linię telefoniczną robisz to tylko na jednym urządzeniu? Drugie masz odpięte (przepięcie kabli robisz)?

A powiedz jeszcze czy w chwili konfiguracji wifi i zapisaniu wszystkiego tez uciekają te dane?

Tak mam podłączone jedno urządzenie i kabel jest bezpośrednio podłączony

od wifi jest wszystko ok ?? czyli zostają takie jak wprowadziłem
Proszę nie pisać postu pod postem. o tego służy guzik "Modyfikuj" - Administrator

Odczekałaś jakieś 2 do 5 minut po podłączeniu TP-linka? Wtedy dopiero sprawdź jeszcze raz status.

tzn router jest podłączony cały czas juz od godziny i cały czas to samo

Odczekałeś kilka minut po przełączeniu linii? Chyba że korzystasz z innego dostępu do internetu. Po przełączeniu linii zrób restart prądowy TP-linka.

tak odczekuje ten czas i restart pradu tez robilem a teraz korzystam z innego dostapu do internetu