Witam,
TD-W8951ND - Obecna wersja firmware: 5.0.0 Build 130508 Rel.12853
Neostrada 10Mbit
Router kilka/kilkanaście razy dziennie traci na moment synchronizację, po chwili ponownie nawiązuje połączenie.
Początkowo miał ustawiony PPPOA/VcMUX, potem wydlug zalecen linii techniczej Orange PPPOE/LLC ale problem nadal występował.
W załącznikach wrzucam ustawienia routera, oraz zrzut z diagnostyki, nie wiem czy to problem, ze czesc jest nieudana?
Proszę o poradę co mam zrobić?
Czy problemem jest marna jakość linii czy może wadliwy router?
I tak powinno być dla Orange,
Linia telefoniczna nie wyrzuca błędów CRC więc jest stabilnie co do parametrów. Sprawdzałeś linię stan swojej linii w mieszkaniu? Masz aktywny telefon?
I tak powinno być dla OrangeOwszem, ale z jakiegos powodu serwis techniczny infolinni kazal sie przelaczyc na PPPOE/LLC. Telefonu nie ma, to tylko podtrzymanie linii. Poprzedni router tez stwarzal problemy, ale to tez byl tp-link i byl uszkodzony (m.in. wifi sie posypalo). Jestesmy dosc daleko od centrali wiec moze slaba linia? Jak waszym zdaniem wygladaja parametry linii? (oprocz crc ktorych nie ma)?
Pokaż nam zakładkę Status jak zerwie synchro.


