TD-W8951ND(PL) V5 - rozłączanie się laptopa po podłączeniu kolejnego urządzenia

Witam,
mam niestety mały problem z routerem TD-W8951ND(PL) V5, gdy za pośrednictwem wifi jestem połączony z routerem wszystko śmiga bardzo dobrze siła sygnału excellent. Problem pojawia się gdy za pośrednictwem drugiego komputera albo telefonu ktoś połączy się z routerem. Wtedy na laptopie zaczyna się zrywanie połączenia i nie może się ono ustabilizować.
Na stronie producenta:
http://www.tp-link.com.pl/support/download/?model=TD-W8951ND&version=V5#tbl_j
ściągnąłem desygnowane dla tego modelu sterowniki ( z uwagą ) mianowicie TD-W8951ND_V5_130508_PL z dnia 08.05.2013 na laptopie mam najnowsze sterowniki do karty sieciowej, system operacyjny Windows 7 64bit.

W związku z powyższym mam kilka pytań:

  1. Jaka jest tego przyczyna co zmienić w ustawieniach routera?
  2. Czy sterowniki z strony producenta (z uwagą For TD-W8951ND V5 data publikacji 26.03.2014) są również przeznaczone dla tego modelu PL czy po ich zainstalowaniu przeprogramuje router i przestanie działać jak należy?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje

Inaczej byś tu nie pisał :slight_smile:
W pierwszej kolejności ustaw radio routera na 802.11b+g

To nie są sterowniki tylko oprogramowanie (firmware).

ok to firmware ale czy jego można wgrywać na ten router co mam z dopiskiem PL?

Wszystko co jest dla twojej wersji routera możesz instalować.

czyli podsumowując oprogramowanie do pobrania z strony tp-link o sygnaturze TD-W8951ND_V5_140326_PL z datą publikacji 26.03.2014 można wgrać na router TD-W8951ND(PL) V5 ? TAK :)?

O ile już nie jest zainstalowane na twoim routerze bo nie podajesz daty tego firmware-a który jest zainstalowany obecnie.

Obecna wersja firmware
:
5.0.0 Build 130508 Rel.12853

Możesz wgrywać. Zapewne masz ustawiony w routerze standard mix bgn? Jeżeli tak to ustaw tylko b+g i przetestuj.

Sugerowałem już to wcześniej, nie wiem czy autor tematu się zastosował.

dziękuję bardzo Twoje zalecenia administrator pomogły dziękuje za pomoc temat do zamknięcia

Dzięki za info. Temat zamykam a w razie problemów zapraszamy ponownie na forum.