TD-W8951ND - gubi synchronizację

Witam. mam problem od momentu przejścia z Orange Freedom na Neostrada do 10MB, wcześniej miałem router Nedgear i naOrange Freedom działał prawidłowo, niestety po zmianie na Neostrada do 10MB nie działa juz, musiałem kupić nowy router i zdecydowałem się na Tp Lin, i tuaj problemu z działaniem nie ma lecz co jakiś czas gubi synchronizacje, dzwoniłem już do nich dwa razy dwa razy odpisali sms że awaria została naprawiona, gdzie nawet nie byli u mnie w domu,, nadal jest to samo router gubi synchronizacje i nie wiem czy to wina lini czy może coś nie tak mam skonfigurowane? Bo już nie mam nerw by do nich dzwonić. Proszę pomóżcie.
Screany :

Z modulacją ADSL2+ masz synchronizację?

A dokładniej możesz kolego??
jeszcze screan z ostawień głównych;

Masz ustawioną modulację D.GMT a co się dzieje w ADSL2+

hmm nic nie zmieniałem jak to zmienić?

Ustawienia Zaawansowane->ADSL - można wybrać tryb działania ADSL.

Było ustawione Auto gdy zmieniłem na ASL2+ nie mogło wcale złapać synchronizacji gdy zmieniłem z powrotem na Auto też już nie mogło złapać dopiero reset routera pomógł lecz też co kawałek mnie wywala. Masakra jakaś.

Jak wygląda twoja linia telefoniczna w mieszkaniu? Masz bardzo słabe parametry synchronizacji.

Linia telefoniczna przewodami po słupach tzw powietrzne. Chyba że o coś innego Ci chodzi bo nie rozumiem do końca pytania? Jak internet działa to ponad 7mb idzie. Przez rok też nie było problemu nagle teraz coś się stało.

Chodzi mi o twoje przyłącze i linie w mieszkaniu. Jaki kabel, jaka długość.

Tzn ten kabel od router do puszki telefonicznej? ok 10 metrów a kabel hmm nie wiem jak to wytłumaczyć bo nie znam tych nazw ale jest on taki cienki i chyba dwu żyłowy w każdym bądź razie nie Kabel krosowy

Dla testów podłączył bym router zaraz na przyłączu i sprawdził jak wygląda synchronizacja. Kabel w mieszkaniu powinien być okrągły (telefoniczny z przeplotem) YTKSY.

OK jutro to sprawdzę ale możesz napisać na które wyniki patrzeć w routerze? porównując do moich teraz jakie mają być?

Margines sygnał/szum. Przy takich parametrach ma prawo zrywać. Muszą być wartościowo większe. Możliwe że sama linia na przyłączu jest już zaszumiona.

Ok jutro to połączenie sprawdze przy puszcze ewentualnie kupiec ten kabel i sprawdzenia. A tym czasem dziękuje za informacje i miłej nocy. Jak posprawdzam wszystko napisze tutaj jeszcze co i jak.

Ustaw "domyślna trasa" na "nie"oraz Multicast na IGMP v2.

Niestety po tych ustawieniach nie wczytuje stron a synchronizacja jest.

Przy tak niskim marginesie 6,5 db żadne ustawienia nie zmienią pracy routera .Sprawdź linie w mieszkaniu to co pisał Admin i zgłaszaj na infolinie problem ze zrywaniem połączenia bez wizyty techników się nie obędzie .Dla stabilności usługi Margines powinien być ok 10db . I jeszcze takie pytanko od kiedy jesteś na tej nowej umowie od Orange ?

Od 8 stycznia rejestrowałem login i hasło.
ps. Teraz pobieranie mam na 8.0- 9.5db a wysyłanie na 8db nie wiem od czego to jest zależne że tak się zmieniło od wczoraj?
Nie wiem czemu ale synchronizacja jest tylko na G.DMT na żadnym ADSL czy ADSL2+ nie działa internet.

Jest tak dlatego że jesteś na karcie ADSL lub port w DSLAMie jest skonfigurowany jako ADSL

Zmienny margines szumu to nic dobrego. Co innego wahnięcia +/- 1dB niż to co u ciebie o 3,5 a może i więcej. Nie kontrolujesz tego na bieżąco.
Zerwania są gdy margines jest poniżej 6dB. Niekiedy tego nie widzisz a margines "był" przez chwilę na 3dB ale tak krótko że nie zerwało.
Pierwsza i najważniejsza sprawa to sprawdzenie instalacji. Wyeliminować płaski kabel, jak jest telefon to prawidłowo zainstalować filtry ADSL w gniazdku przed każdym aparatem, jeśli można to skrócić kable telefoniczne ( żeby nie było pozwijane 15m kabla za meblościanką), unikać zrównolegleń kabla.