TD-VG3631 + problem z freeconet i/lub ipfon

Witam. Właśnie kupiłem sobie TD-VG3631 i chciałem zacząć swoją przygodę z telefonią VoIP, jednak nic nie chce ruszyć. Znalazłem tu na forum kilka tematów związanych z tym właśnie modelem TP-Linka, ale w żadnym z nich nie odnalazłem recepty na moje problemy. No ale po kolei:
Wersja firmware routera to 0.6.0 1.0 v0001.0 Build 130413 Rel.52459n
Internet otrzymuję od dostawcy po RJ45, wpięte do portu LAN/WAN i ustawione w opcjach jako "Dynamic IP" - wszystkie usługi działają (www, ftp, mail itd.)
Do portu "Phone 1" mam podłączony aparat Siemens Gigaset 3015
Założyłem sobie konta Freeconet.pl oraz IPfon.pl, po czym skonfigurowałem wedle ich wytycznych (a przynajmniej tak mi się wydaje)
Screen dla mojej konfiguracji IPfon:

Screen dla konfiguracji Freeconet:

Cały czas jednak zarówno jedno jak i drugie konto mają status "Down":

W związku z powyższym mam pytania:
Czy ktoś miał już może podobne problemy z tymi dostawcami VoIP?
Jeżeli ktoś miał (lub nie) problemy, a mimo to teraz wszystko działa, to czy mogę poprosić o screeny z poprawnymi zapisami? :wink:
Czy wymagane są jeszcze jakieś zmiany w zakładkach "Phone setup" i/lub 'Advanced setup"?

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź i najmniejszą deseczkę ratunku dla umęczonego tymi kwestiami użytkownika. Pozdrawiam :slight_smile:

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź i najmniejszą deseczkę ratunku dla umęczonego tymi kwestiami użytkownika. Pozdrawiam
Co mam ci powiedzieć, wybór niezbyt trafny bo to chyba jeden z najgorszych produktów TP-linka z którym od zawsze są problemy. Z tego co słyszałem mają go nawet ze sprzedaży wycofać :( Na początek pokaż status routera,

Rozumiem, w takim razie chyba nie ma sensu szarpać się i kopać z koniem - oddam go do sklepu i poszukam czegoś w zamian. Czy TP-Link posiada w ofercie coś godnego polecenia o podobnej funkcjonalności? Czy może raczej rozejrzeć się za urządzeniami innych producentów?

Niestety nie ma takich urządzeń w ofercie. Bardzo dobrze sprawują się Fritzbox-y w takim zestawieniu ale swoje kosztują. Może lepiej będzie zaopatrzyć się w router ADSL i bramkę VoIP-ową. Bardzo dobrze działają Linksys-y i Zyxel-e.

Dziękuję za informacje i przepraszam za zamieszanie :slight_smile: Pozdrawiam.

Nie ma problemu, po to tworzymy to forum aby gadać :wink: Jeżeli temat wyczerpany proszę o zamknięcie. Zapraszamy ponowne na forum.