TD-VG3631 problem z drukarką

Witam,
piszę tym razem z drugiej strony w odniesieniu do drukarki online. Trzy dni temu skonfigurowałem port drukarki Canon IP45000 do drukowania online. Przy użyciu TP-LINK\USB Printer Controller drukowałem pierwsze dokumenty. Po wielu zmianach związanych z konfiguracją VoIP chciałem dziś przystąpić do drukowania i tutaj problem ...
TP-LINK\USB Printer Controller nie widzi drukarki. Wcześniej pokazywała się na załączonym screenie drukarka IP 4500 która była ustawiona jako "rekomendowana"
Teraz brak tej drukarki w zestawieniu
Prośba o waszą pomoc ponieważ nie mam pomysłu. Odinstalowywałem ten program i ponownie instalowałem ale bez zmian

Oprogramowanie masz najnowsze dostępne na stronie producenta - TD-VG3631_V1_140415

tak
Firmware version:0.6.0 1.0 v0001.0 Build 140415 Rel.39003n
Hardware version:TD-VG3631 v1 00000000

W jednym z poprzednich wydań był problem z funkcją print servera więc nie jeżeli masz najnowsze oprogramowanie to trudno mi coś więcej doradzić. Sprawdzałeś czy twój model drukarki znajduje się na liście wspieranych przez router?

Tak jest na liście, piszą że nie testowali ale na innych systemach (np. XP) działa. Ja ma Win7 ale działało jeszcze dwa dni temu ....
Jak mogę przywrócić wszystko do stanu pierwotnego ?
Czy mogę ustawić na sztywno IP dla drukarki USB ? Jeżeli da się to proszę o pomoc jak zrobić taką konfigurację ?

Drukarkę łączysz USB do routera? Jeżeli tak to masz cały czas stałe IP. Jedna uwaga to że router posiada funkcję print servera i musi być zainstalowana właśnie aplikacja USB Printer Controller która obsługuje funkcję print servera. Po otwarciu aplikacji router i drukarka jest wykrywana?

Odinstalowałem wszystko i zainstalowałem ponownie i udało się już coś wydrukować ale po ok 2h drukarka znowu znikła z USB Printer Controller (screen identyczny jak poprzednio).
Komunikat z USB Printer Controller:
Printer does not exist!
Please make sure the printer is ready.

Server: TD-VG3631 - 192.168.1.1
Printer: Canon IP45000
Print screen w załączniku.

Tu już nic więcej nie pomogę nie mam u siebie tego routera żeby coś więcej powiedzieć. Dzwoń do supportu firmowego: