TD-VG3631 brak rozmów przychodzących

Witam,
mam problem z routerem (bramką VOIP) TD-VG3631 (Firmware version0.6.0 1.0 v0001.0 Build 140415 Rel.39003n
Hardware versionTD-VG3631 v1 00000000), skonfigurowałem zgodnie z wytycznymi (załącznik pdf)
Proszę o pomoc ponieważ nie mogę odbierać połączeń przychodzących. Można jednak wykonać połączenia wychodzące !

Co to za dostawca internetowy?

neostrada (orange)

Dostęp do internetu masz skonfigurowany właśnie na tym routerze?

Tak, wszystko jest podłączone do jednego urządzenia (telefon, usb, drukarka, dsl)
Najciekawsze, że usługę voip używam w telefonie komórkowym i wszystko funkcjonuje bezbłędnie. Tutaj rozmowy wychodzące są idealne ale nie można się dodzwonić. Próbowałem kilkukrotnie wdzwaniać się ale po chwili telefon urywa połączenie, dzwoni natomiast gdy jest uruchomiony voip na innym urządzeniu.
Dodam że ikona telefonu (phone 1) nie świeci się, pojawia się dopiero w sytuacji gdy wybiera się numer telefonu (jako rozmowa wychodząca)

W WAN Settings powinna być możliwość włączenia lub wyłączenia Enable SPI Firewall sprawdź enable i disable.

przeprowadziłem ten test i nic

Po zmianie zrobiłeś SAVE i reboot routera?

Zrobiłem ten test wraz z rebootem, i bez zmian dalej nie można się dodzwonić.

To są ustawienia dostępu do internetu więc przy orange są poprawne. Usuń ten Bridge 8/35

Przesyłam jeszcze raz ustawienia "Phone setup"
Phone Enable: YES
Dial Settings
Dial Plan Priority: VoIP @ haccp001 - FallBack to PSTN [NO]
End With '#': YES
Anonymous Calling: NO
Dial Restriction: None
WarmLine Enable: NO
WarmLine Time: 2s
Warmline Number: --
Answer Settings
MWI Mode: VMWI
Anonymous Call Blocking: No
DND(Do not disturb): NO
Call Waiting: NO
Forward Unconditionally: @ NO
Forward On "busy": @ NO
Forward On "no answer": @ NO
"No answer" time: 18 Seconds (5~60)
Telephony Settings
VAD Support: YES
Speaker Gain: 0dB
Mic Gain: 0dB
A czy może coś wymaga ustawienia w opcji "EWAN" ???

EWAN to emulacja portu WAN czyli router działa jako typowy router DSL-owy (WAN- RJ45) typowo pod jakąś kablówkę. Oprogramowanie masz najnowsze jakie jest dostępne na stronie producenta? Wygląda na blokowanie portów przyjściowych dlatego mówiłem o tym firewallu.
Ten poradnik czytałeś -
http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=466