Router TP-LINK Archer C6 AC1200 zrywa połaczenie

Witam. Mam problem zakupiłem do domu internet światłowodowy , monter przyjechał zamontował modem kazał mi kupić router podłączyłem internet się pojawił. Oczywiście wszystko śmiga jak należy lecz kilka razy dziennie ikona @ z koloru zielonego zmienia się na czerwony i na 1-2 minuty mam brak internetu. Dzwoniłem do dostawcy sprawdzili mi łączę mówią że wszystko jest w jak najlepszym porządku mam sprawdzić router. Na routerze mam ustawione wszystko w automacie najnowsze oprogramowanie zainstalowane. Może ktoś podpowiedzieć co jeszcze sprawdzić ? Router taki jak w opisie TP-LINK Archer C6 AC1200. Prędkość łącza 400 Mb/s.

Żeby coś powiedzieć więcej, musiałbyś zobaczyć, co faktycznie dzieje się na ONT (urządzeniu kończącym światłowód - BTW: co to za urządzenie)?
Może faktycznie resetuje się połączenie, albo zmienia się IP?
Spróbuj też inny kabel ethernet wykorzystać.

Kombinowałem dosyć sporo podłączając modem który dostałem od dostawcy kablem do komputera wyskakuje komunikat że nie można nawiązać połączenie. Dopiero wtykając przewód w router i od router do komputer połączenie się pojawia. Kable sprawdziłem nawet dałem inne lecz bez zmian. Problem wyskakuje niekiedy kilkanaście razy pod rząd. IP sprawdziłem mam cały czas stałe.. Model urządzenia które dostałem od dostawcy Huawei hg8245h . Jest to urządzenie z funkcją routera lecz zamontowane jest w rozdzielni więc sygnału by nie dawał i dostawca razem z monterem kazał zamontować swój router który ogarnie cały dom. Co jeszcze mogę sprawdzić ustawić ?

Jakie urządzenie dostałeś od operatora (znowu nie podałeś), które podłączasz do ONT (tak nazywamy ogólnie urządzenie, do którego dołącza się światłowód, czyli ten Huawei u Ciebie) i gdzie wyskakuje ten komunikat? Jak dokładnie podłączyłeś to na razie nienazwane urządzenie, które raczej błędnie nazywasz modemem?
Czy masz dostęp do interfejsu tego Huawei i do logów?

Od operatora dostałem białe urządzenie huawei. Ono jest całkowicie zablokowane nie mogę w nim robić nic tylko serwisant który podłączył mi to urządzenie w mieszkaniu miał dostęp. W huawei mam wpięty kabel sieciowy który jest również wpięty w tp-linka. W momencie podpięcia komputera bezpośrednio do urządzenia od operatora komputer nie pobiera adresu IP. Testowałem również na laptopie jest to samo. Pamiętam jak monter który montował mi internet wspominał że internet będzie tylko wtedy kiedy do huaweia podłącze router. Była możliwość za dopłatą 1zl msc uruchomić tego huaweia żeby dawał WiFi oraz internet lecz umiejscowiony jest w takim miejscu że WiFi nie dało by rady ogarnąć całego domu (bardzo słaby zasięg) dlatego polecono mi przeciągnąć kabel i w środkowym pokoju zamontować router. Owszem zasięg WiFi jest na całym domu lecz zrywa połączenie co jakiś czas różnie. Dzwoniłem na infolinię Pan zrobił testy powiedział że nie widzi problemu.....

Czy udało się rozwiązać ten problem? Od kilku tygodni mam router TP Link Archer C9, od 3 dni pojawił się ten sam problem. Na razie wg sugestii z elektroda.pl wymieniłem zasilacz na mocniejszy ale nie pomogło.