Router TL-WR740N czy się nada?

Witam
Natknąłem się na ten oto artykuł:

i zastanawiam się czy ten model routera nada się by spełnić moje wymagania. Otóż mam TDW8951ND i internet z orange. Do TDW8951ND jest podłączony komputer stacjonarny i dekoder z cyfrowego polsatu. Chciałbym pociągnąć kabel z tego routera głównego na parter do pokoju gdzie jest laptop i TV z Wi-fi. Czy jeśli podłączę WR740N do TDW8951ND to laptop i telewizor będzie miał dostęp do internetu po skonfigurowaniu wszystkiego tak jak w linku, który podałem wyżej - przez Wi-Fi i przez kabel za pomocą WR740N? Pytam ponieważ natknąłem się na wiele opinii mówiących o tym, że WR740N nie można użyć jako AP. Nie znam się za bardzo na tym więc mimo, że info linku powinno rozwiać moje wątpliwości tak się jednak nie dzieje.
Domyślam się, że WR740N nie może połączyć się bezprzewodowo z głównym routerem?
Pozdrawiam

Wszystko będzie działać. WR740N może działać jako AP po wykonaniu konfiguracji z linka który podałeś. W razie konkretnych problemów przy konfiguracji możesz pytać na forum.

O to zaraz go zamawiam :slight_smile: do dziś jest fajna promocja w jednym ze sklepów na niego i chciałem zdążyć przed północą. Jeszcze jedno pytanie, czy można go połączyć przez wi-fi z głównym routerem a nie przez kabel? Tak aby WR740N potem rozdzielał sygnał do laptopa i TV? Czy to już są "kompetencje" repeatera i ten model się nie nadaje do czegoś takiego?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Można zrobić to w trybie WDS ale nie polecam bo jest bardzo kapryśny (lepiej kupić wtedy typowy repeater). Jak masz możliwość połączyć kablowo to się nawet nie zastanawiaj.

Jeśli masz zamiar ciągnąć kabel na inne piętro, to mógłbyś wykorzystać sieć elektryczną i zamiast wr740N kupić sobie zestaw TL-WPA4220 kit. Końcowy transmiter ma dwa gniazda LAN i jednocześnie rozgłasza sygnał po wi-fi. Ja taki sobie kupiłem i jestem bardzo zadowolony.

Skrętka komputerowa wyjdzie taniej, wybór należy do autora tematu.

Witam