Router - TL-MR3220

Witam!
Mam problem z działaniem WiFi.
Posiadam Router Tl-MR3220 oraz Modem LTE HUAWEI E3272
Po podłączeniu go do Routera i skonfigurowania na stronie pod adresem 192.168.0.1 Router go nie wyszukuje i ciągle jest napisane 'Unplugged' Myślałem że może przez USB HUB się uda, jednak po podłączeniu do HUB'a na stronie jest napisane 'Identyfig' jednak nic innego sie nie dzieje, nawet po 1h, WiFi dalej nie działa, proszę o jakieś porady.

Temat przeniesiony do odpowiedniego działu. CHACA

MR3220 jest w wersji 2?

Tak wersja 2.0

Masz aktualne oprogramowanie dla tego routera?

Pali się dioda USB na routerze?

Tak, dioda pali się na routerze jak i na modemie po podłączeniu. Próbowałem instalować oprogramowanie z płytki jednak nic tam takiego nie było.

Daj log z routera. Do tego modemu E3272 najczęściej potrzebny jest aktywny HUB usb.

Mam nadzieje że to to.
Robiłem print screena bez modemu w routerze.

ten log nic nie wnosi.

  1. Wyłącz router.
  2. włącz router i poczekaj aż się uruchomi.
  3. podłącz modem
  4. poczekaj 2 minuty
  5. wejdź w ustawienia i skopiuj log ( może być jako tekst)
  6. wstaw na forum

Oprócz tego w zakładce Status pojawiło się Identyfied a pod nim Connecting... Jednak nic więcej się nie działo

Index	Time	Type	Level	Log Content
51	1st day 00:02:54	3G/4G	INFO	swSwitchToNetwork 356 Now try to switch to the network type: 0
50	1st day 00:02:54	3G/4G	NOTICE	swSwitchNetWorkType 410 switch to 0
49	1st day 00:02:54	3G/4G	NOTICE	Network is disconnect, switch network.
48	1st day 00:02:18	3G/4G	INFO	swSwitchToNetwork 356 Now try to switch to the network type: 0
47	1st day 00:02:18	3G/4G	NOTICE	swSwitchNetWorkType 410 switch to 0
46	1st day 00:02:18	3G/4G	NOTICE	Network is disconnect, switch network.
45	1st day 00:02:09	3G/4G	INFO	sw3GMobileCmdReq 416 mobileFormatCmd error
44	1st day 00:02:07	3G/4G	NOTICE	Reset the 3G modem, please wait.
43	1st day 00:02:04	DHCP	NOTICE	DHCPS:Recv INFORM from 00:18:F3:32:D6:7A
42	1st day 00:01:56	PPP	INFO	pppd start
41	1st day 00:01:56	3G/4G	INFO	Run 3G dial cmd: pppd 3g 1 /dev/ttyUSB0 115200 connect "chat -s -v -f /etc/ppp/c
40	1st day 00:01:56	3G/4G	NOTICE	3G/4G start connecting...
39	1st day 00:01:56	PPP	NOTICE	Standard authentication.
38	1st day 00:01:46	3G/4G	INFO	sw3GMobileCmdReq 416 mobileFormatCmd error
37	1st day 00:01:46	3G/4G	WARNING	3G Modem connecting error, please check the dial number and APN.
36	1st day 00:01:42	3G/4G	INFO	swSwitchToNetwork 356 Now try to switch to the network type: 0
35	1st day 00:01:42	3G/4G	NOTICE	swSwitchNetWorkType 410 switch to 0
34	1st day 00:01:42	3G/4G	NOTICE	Network is disconnect, switch network.
33	1st day 00:01:37	PPP	INFO	pppd start
32	1st day 00:01:36	3G/4G	INFO	Run 3G dial cmd: pppd 3g 1 /dev/ttyUSB0 115200 connect "chat -s -v -f /etc/ppp/c
31	1st day 00:01:36	3G/4G	NOTICE	3G/4G start connecting...
30	1st day 00:01:36	PPP	NOTICE	Standard authentication.
29	1st day 00:01:36	3G/4G	INFO	USB modem is ready
28	1st day 00:01:36	3G/4G	INFO	LTE MODEM = 0, status = 2, targetVendorID = 0x12d1, targetProductID = 0x1001
27	1st day 00:01:36	3G/4G	NOTICE	After judgeModemTypeByTargetID, modem type = 0
26	1st day 00:01:36	3G/4G	NOTICE	765: Before judgeModemTypeByTargetID index = -1, targetPid = 0x1001
25	1st day 00:01:36	3G/4G	INFO	card_add 759 minfo.modeswitchcmd = /tmp/3G/12d1_1f01_0 minfo.simLock = 0, minfo.modemChipTyp = 1
24	1st day 00:01:36	3G/4G	INFO	getModemPinStatus 214 getModemParamByScript return valid type = 1
23	1st day 00:01:35	3G/4G	NOTICE	after switch modem vid is 0x12d1 pid is 0x1001
22	1st day 00:01:34	3G/4G	INFO	Main interface_index[0] = 0

Pomoże ktoś? :frowning:

Tu widać że jakieś problemy z konfiguracją APN-a

W jaki sposób mogę to rozwiązać?

Sprawdzić czy konfiguracja APN-a zgadza się ze specyfikacją dostawcy usługi dostępu do internetu.

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach, więc jakbym mógł prosić o krótką instrukcje jak to sprawdzić.

Poprawnie wybrać operatora -

Sprawdzić czy dane zgadzają się ze specyfikacją jaką operator podaje na swoich stronach internetowych. Jeżeli nie wpisać APN i dial numer ręcznie do routera.

Mam wszystko tak samo jak na zdj.

Twoim dostawcą jest plus?

Tak, dostawcą jest plus. Gdy podłączam modem do routera światełko miga a gdy do komputera świeci ciągle nwm czy ma to jakiś związek z problemem.

To niestety nic mi więcej do głowy nie przychodzi. Możliwe że router jest uszkodzony.