Roputer przewodowy 8-portowy TL-R860 ver 5 - zawiecha

Niecały rok temu zakupiłem w Gralu router przewodowy jak wyżej. 8 mies ok, potem co 3 dni muli net, zawieszanie się routera (po reboocie wraca do pracy). Tydzień temu dziennie co 3 godziny. Oddałem do sprzedawcy, czekam w ramach reklamacji na nowy egzemplarz...
Czy ktogoś jeszcze to spotkało?

W innym wątku (za karę zamknięty) pisałem o zagadnieniu polskiego interfejsu do routerów. Tak czy owak widzę że sprawa nie jest definitywnie rozwiązana - nie można zakupić żadnego D-Linka z polskim interfejsem. Wyjscie to wymiana firmwaru ale na bardzo niektórym tylko. A dziw bierze że firma sama nie robi tego i potem nie reklamuje jako jeden z nielicznych routerów po polsku... No cóż, jak reklamacja mojego 8-portowego TL-R860 nic nie da to za porównywalną cenę kupię (z ang interfejsami) na e-bay używane CISCO RV082, lub CISCO 1811 V05 lub CISCO CISCO Catalyst 29408TTS korzystając z usługi przewozowej kolegi który lata z NY 5 razy do roku. Znalazłem je po ok 40 USD.
A na koniec żegnam smutno Administratora gratulując szybkiej reakcji na moje wątpliwości...

My także żegnamy już uzytkownika. Usunięcie i blokada tematu to moja sprawka gdyż nie trawię niepoprawnych wypowiedzi oraz pisowni.
Na podstawie regulaminu pkt. 2.3 2.4 3.3 tematy zostają zablokowane. Jeżeli szanowny użytkownik nie poprawi swoich wypowiedzi będę zmuszony w myśl regulaminu forum sowicie wynagrodzić. Pozdrawiam. CHACA