Remote Management na TD-VG3631 nie działa - co robię nie tak?

Witam.
Mam router TD-VG3631, zrobiłem ustawienia DynDNS. Sprawdziłem z sieci zew. - pingi są.
Idę teraz w ustawienia Remote Management, włączam Enable wpisuje port przykładowo 8081. (Hasło i Login też mam "swoje")
No ok, biorę tablet przez operatora mobilnego wchodzę przez mojanazwa.dyndns.org:port na stronę logowania do routera (już zwraca uwagę to, że brakuje niektórych elementów graficznych na niej), forma dla logina i hasla jest, wpisuje ich i tu nagle "403 Forbidden". :-
Bardzo proszę o podpowiedź gdzie może być problem?
PS: próbowałem zmieniać port na 80 i inne to samo. Też robiłem forwarding na inne router w sieci lokalnej - to na inny niegłówny router wchodzę zdalnie bez problemu.

W polu "Host(IP/MAC)" masz coś wpisane?

To pole jest puste

Spróbuj tam wpisać: 255.255.255.255 lub 0.0.0.0

Pisze "Please enter valid IP adress or MAC" przy tych 2-ch opcjacjach

Zostaw puste. Spróbuj z innego komputera/przegladarki.

Niestety wszędzie to samo, ze smatrfona, tableta, laptopa i td. kiedy się loguje wykakuje 403 Forbidden

Ten błąd wskazuje ze IP z którego się logujesz jest zabronione. W starszych modelach wpisywało się IP dozwolone lub jak wyżej napisałem 255.255.255.255 żeby każdy adres IP mógł wejść na ustawienia.
Niech się inni wypowiedzą co do tej konfiguracji.

Testowo spróbuj logowania przez aktualny adres IP a nie domenę DDNS.

Już to kiedyś przerabiałem jak widać nic się nie zmieniło >:( Jakiś czas temu dostałem z supportu taką odpowiedź:

Przetestowałem działanie routera faktycznie przy próbie dostępu do routera poprzez adres domenowy DDNS router nie reaguje prawidłowo. Wysłałem do centrali zapytanie w sprawie terminu ukazania się nowej wersji firmware. Znalazłem też sposób na ominięcie tego błędu. Wystarczy mianowicie sprawdzić aktualny adres IP routera wpisując z wiersza poleceń komendę ping mojadomena.ddns . W jej wyniku pojawi się aktualny adres IP routera, z użyciem którego można się do niego zalogować (sprawdziłem - zdalny dostęp za pomocą adresu IP działa poprawnie).

Trzeba przyznać, że ten router od samego początku to jeden wielki niewypał. I najgorsze jest to, że już prawie rok nie potrafią wydać stabilnego fw gdzie wszystko co ten router oferuje będzie działało prawidłowo. Po prostu robią sobie z nas beta testerów swoich fw i to jest smutne :cry:

Testowo spróbuj logowania przez aktualny adres IP a nie domenę DDNS.

Tak, spróbowałem - niestety to samo [403 Forbidden]

Wpisałeś razem z http://

Dzięki za pomoc.
Udało się wejść tylko na takich warunkach - rzeczywisty IP i port 80 - na wybór innego portu tylko 403 Forbidden. To mi się nie podoba.

Niestety muszę potwierdzić to co pisał kolega @tenobcy jest to problem z oprogramowaniem routera.

Rozumiem, no cóż da się przeżyć, na szczęście Forwarding działa po ludsku.
Jeszcze raz dzięki.

Nie ma problemu staramy się pomagać choć czasmi trudno rozwiązać spraw programowe. Pozostaje zgłoszenie do centrali że coś jest na rzeczy. Temat zamykam i zapraszam ponownie.