Publiczne ip problemy

Witam mam problem gdyż dostałem dziś publiczne ip od toya ale dalej mam problemy w grach i miedzy innymi w cdm dalej wykrywa mi adres ip prywatny co zrobić ?.Jakoś ustawić router ? o i dodam ze problem w tych wystepuje w ps4

Model routera mamy sobie wymyślić sami? Masz jakiś modem od dostawcy?

tp link 740n

Current UPnP Status: Enabled - zakładka UPnP jest na enabled? Masz tam jakieś wartości? Na konsoli masz dostęp do internetu?

Nic tam nie mam i jest to wyłączone :slight_smile: tak podprowadzam kabel z routera do kosnoli jednak dziwi mnie ze w cdm mam ip prywatne a w ustawieniach routera pokazuje mi publiczne juz nwm co robic :frowning:

Masz tylko jedno IP publiczne (jest na WAN-ie TP-linka) i dlatego musisz używać routera (NAT) aby mieć dostęp do internetu na kilku czy kilkunastu urządzeniach. Włącz to UPnP.

Jestem na tyle zielony w tych sprawach ze zrozumialem tylko ze mam 1 ip publiczne i walczyłem to co mi kazales a co dalej jak rozwiazac problem z gra online i czego wciaz cmd pokazuje mi wewketrzne ip oraz probramy wyświetlają mi ze moje porty które sa potzebne do danyh gier sa w dalej zamkniete

No chyba pisałem,

czego wciaz cmd pokazuje mi wewketrzne ip oraz probramy wyświetlają
IP będziesz miał wewnętrzne bo dostajesz je z routera to jest normalne. Teraz tylko odpowiednia konfiguracja routera. Zacznijmy od UPnP (zwykle pomaga) a potem zobaczymy z DMZ i Address Reservation dla adres IP konsoli,

To zacznijmy z tym dmz bo nie pomogło tylko prosze krok po kroku co zrobic jak najprostsze mozna :slight_smile: Zalezy mi na tym zeby wszystkie porty ktore sa potrzebne byky otwarte oraz wszystki dzialalo jak ta lala :wink:

Pytałes operatora czy blokuje porty czy wszystkie mają otwarte?

Nie,pytalem tylko co zrobić jeśli mam problem z grami online wtedy kazali złożyć wniosek o publiczne ip i tyle

Co znaczy nie pomogło? Pokaż obrazek z UPnp, konsola jest podłączona kablowo do routera?