Przekierowywanie do adresu IP komputera ? (Pomocy)

Dzień doby,
Posiadam problem z szybkością pobierania w aplikacji Uplay. Napisałem do supportu Ubisoftu z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Po wyeliminowaniu innych możliwych przeszkód w odpowiedzi otrzymałem prośbę o wykonanie takiego kroku - "Proszę o przekierowanie do adresu IP komputera w ustawieniach routera poniższych portów: 80, 13000, 13005, 13200-13999 (TCP)". Szukałem tak sformułowanego problemu na tym forum jak i w instrukcji obsługi. Niestety nie znalazłem instrukcji jak tego dokonać. Model mojego routera to : TD-W8950N. Proszę o pomoc w zrealizowaniu tego polecenia, ponieważ nie znam się na takich rzeczach w takim stopniu aby czegoś nie popsuć w trakcie dokonywania zmian. Z góry dziękuję.

Ja bym zaczął od zmiany loginu do usługi neostrada przez usunięcie sufixu /ipv6.
Zaloguj się do panelu konfiguracyjnego routera i przejdź do konfiguracji połączenia z internetem.

Żeby się nie bawić z dodawaniem poszczególnych portów to wystarczy że wpiszesz IP komputera do strefy DMZ w routerze.

Mógłbyś mi objaśnić co to spowoduje ?

Ogólnie to IPv6 jest "nowością" i nie wszystkie usługi nt tym pracują poprawnie.
Dlatego zalecam wyłączenie IPv6 oraz usunięcie wpisu /ipv6 z loginu

Wyskoczył mi taki komunikat : " Uwaga 1: Niektóre połączenia WAN lub interfejsy Warstwy 2 mogą zostać zastąpione! Uwaga 2: Ustawienia serwerów wirtualnych dla niektórych interfejsów WAN mogą zostać usunięte!" Mam się nimi nie przejmować ? Nie wiem jak mam usunąć/ipv6 z loginu, jakiego loginu ? Nigdzie tego nie widzę.

Możesz użyć trybu szybkiej konfiguracji. Serwerami wirtualnymi się nie przejmuj.

Ustawiłem w końcu wszystko tak jak sugerowałeś, ipv6 w szybkiej konfiguracji wyłączone, DMZ ustawione na IP mojego komputera. Nadal nie wiem tylko o co chodzi z tym loginem /ipv6. Na razie DMZ i wyłączenie ipv6 w szybkiej konfiguracji nie pomogło. Czy zmiana tego loginu może jeszcze coś poprawić i jeśli tak to jak to zrobić ?

hmm. Jaką prędkością pobierasz przez aplikację Uplay a jakie prędkości osiągasz na stronach typu speedtest.net ?
Jaką masz prędkość łącza w umowie?

Na speedtest zawsze sprawdzam prędkość internetu, nie jest ona za duża, ale zawsze taka była, strony otwierają się szybko. Speedtest wskazuje około 1,2 Mb/s, a Uplay pobiera z prędkością około 150 KB/s. Co do umowy. W umowie mam minimalną prędkość dostępną, bo w moim miejscu zamieszkania i tak nie osiąga się wyższych wartości. Wynosi ona do 10Mb/s

Wartości jak najbardziej prawidłowe.
1Mbit/s = 128KB/s

Skoro linia tel więcej nie potrafi to więcej program nie pociągnie.

Przy takich prędkościach, rozglądał bym się za innym operatorem, choćby 3G/LTE

Dziwne to, bo takie prędkości pobierania nigdy mi się nie przytrafiały ... Zawsze było wolno, ale nie aż tak, może teraz dopiero zwróciłem na to uwagę. Co do innych operatorów, sprawdzane, nawet ze wzmacniaczem sygnału, chodzi bardzo niestabilnie, a w większości czasu jeszcze gorzej niż teraz. W takim razie przepraszam bardzo za zawracanie głowy spowodowane moją nieznajomością w temacie. Dziękuję za pomoc.

Dodam tylko, że zwróciłem na to uwagę przy zakupie laptopa, który łączy się po Wi-Fi, a obecnie prędkości osiągam takie i na PC i na laptopie. Teraz sobie przypomniałem, nie było takiej prędkości wcześniej, wynosiła ona 2 razy tyle, około 3Mb/s. Pytanie brzmi, czy to wina operatora, czy mojego połączenia ? Nawet jeśli PC jest wyłączony, osiągam tylko taką predkość. Może mam coś źle ustawione ...

Może po prostu gdzieś coś linia się popsuła i spadła prędkość łącza.
W menu konfiguracji routera jest takie okienko opisane ADSL info. Tam masz podane aktualne parametry synchronizacji. Zadzwoń do Orange i powiedz że coś internet zbyt powoli działa a kiedyś był szybszy. Może naprawią.

Dobrze, dziękuję jeszcze raz, trochę przy okazji się nauczyłem :smiley: