Przekierowywanie do adresu IP komputera ? (Pomocy)

Dzień doby,
Posiadam problem z szybkością pobierania w aplikacji Uplay. Napisałem do supportu Ubisoftu z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Po wyeliminowaniu innych możliwych przeszkód w odpowiedzi otrzymałem prośbę o wykonanie takiego kroku - "Proszę o przekierowanie do adresu IP komputera w ustawieniach routera poniższych portów: 80, 13000, 13005, 13200-13999 (TCP)". Szukałem tak sformułowanego problemu na tym forum jak i w instrukcji obsługi. Niestety nie znalazłem instrukcji jak tego dokonać. Model mojego routera to : TD-W8950N. Proszę o pomoc w zrealizowaniu tego polecenia, ponieważ nie znam się na takich rzeczach w takim stopniu aby czegoś nie popsuć w trakcie dokonywania zmian. Z góry dziękuję.

Ja bym zaczął od zmiany loginu do usługi neostrada przez usunięcie sufixu /ipv6.
Zaloguj się do panelu konfiguracyjnego routera i przejdź do konfiguracji połączenia z internetem.

Żeby się nie bawić z dodawaniem poszczególnych portów to wystarczy że wpiszesz IP komputera do strefy DMZ w routerze.

Mógłbyś mi objaśnić co to spowoduje ?

Ogólnie to IPv6 jest "nowością" i nie wszystkie usługi nt tym pracują poprawnie.
Dlatego zalecam wyłączenie IPv6 oraz usunięcie wpisu /ipv6 z loginu

Wyskoczył mi taki komunikat : " Uwaga 1: Niektóre połączenia WAN lub interfejsy Warstwy 2 mogą zostać zastąpione! Uwaga 2: Ustawienia serwerów wirtualnych dla niektórych interfejsów WAN mogą zostać usunięte!" Mam się nimi nie przejmować ? Nie wiem jak mam usunąć/ipv6 z loginu, jakiego loginu ? Nigdzie tego nie widzę.

Możesz użyć trybu szybkiej konfiguracji. Serwerami wirtualnymi się nie przejmuj.

Ustawiłem w końcu wszystko tak jak sugerowałeś, ipv6 w szybkiej konfiguracji wyłączone, DMZ ustawione na IP mojego komputera. Nadal nie wiem tylko o co chodzi z tym loginem /ipv6. Na razie DMZ i wyłączenie ipv6 w szybkiej konfiguracji nie pomogło. Czy zmiana tego loginu może jeszcze coś poprawić i jeśli tak to jak to zrobić ?