Przeciągająca się gwarancja TP-Link

Witam, wysłałem router na gwarancję, niestety nie bezpośrednio do TP-Linka, nie wiem czy jest taka możliwość. Chciałbym wiedzieć ile mniej więcej trwa okres naprawy routera? WDR3600 rodziców był uwalony, chciałbym przed świętami skonfigurować im sieć bo rzadko teraz jestem u nich, a router do sklepu dotarł już 6 listopada i ponoć przesłali go od razu dalej do serwisu. Czy jest jakaś możliwość żeby uzyskać informacje o tym routerze? Zawsze otrzymuję informację od sklepu, że coś w serwisie im się przedłużyło i będą informować, ale to już trochę długo trwa.

Nie ma takiej możliwości, gwarancją zajmuje się sprzedawca a w następnej kolejności dystrybutor ten który kupuje od TP-linka.

Szkoda, a ile mniej więcej trzeba czekać na naprawę w TP-Link?

Jeszcze raz powtarzam TP-LINK nie naprawia urządzeń. Sprawę załatwiasz ze sprzedawcą.

Ale reklamację muszą rozpatrzyć chyba w ciągu dwóch tygodni.