Problemz internetem na Tp-link TD-W8970 i wzmacniacz TL-WA830RE

Witam
Jestem tu nowy. Mam problem z interetem. Mianowicie po podłączeniu do wzmacniacza nie mam dostępu do internetu lub połącznie jest bardzo wolne. Po jakimś czasie interet się traci i pisze połączenie ograniczone. Po takim komunikacie pomaga na jakiś czas zmiana kanału ale to też na jakiś czas. Miałem wcześniej wzmacniacz TL-WA850RE i dwa prawie dwa lata działało wszystko ok. A potem z dnia na dzień się wszystko popsuło.
Jest jeszcze jeden problem mianowicie jak jest net na laptopie to nie mam internetu na telefonach i tablecie. Poniżej ustawienia routera oraz wzmacniacza.

Jak jest coś potrzebne jeszcze to oczywiście wstawię. Zaznaczę ze jestem raczej laikiem w tych sprawach.

DNSy dopisz do W8970 do DHCP Settings,
Jaką adresację dostajesz jak łączysz się z siecią wzmacniacza (ipconfig /all)? Pokaż status wzmacniacza.

Proszę. Chyba o to chodzi

Po wpisaniu dns-ów internet na komórkach i tablecie ruszył. Ale nadal jest wolny
Niestety pomogło to na chwile znów wywala:(
W logach mam cały czas taki błąd
V2 igmp router occured! Not matching ours V3.

Wrzuć jeszcze screena z programu Inssider . Zobaczymy jaki masz eter wokół.

Co znaczy wolny?
Ogranicz pasmo repeater do 11b+g bo teraz idzie za szeroko to nie access point tylko repeater.

Channel width ustaw na 20MHz

Wolny to znaczy że bardzo długo ładują się strony.
A we wzmacniaczu nie umiem zmienić prędkości niestety
Na 1 kanale nie działa w ogóle
Po zmianach wywala jeszcze częściej. Router zepsuty? Ogólnie walczę z tym już 3 weekend i mnie to już słabi. Co jest nie tak skoro działało prawie dwa lata.

To znaczy po jakich zmianach? Zrobiłeś tryb 11b+g? Proszę o konkrety.

Zrobiłem to co kazaliście czyli 20MHZ i 11b+g. Jak internet jest na komputerze to nie ma na telefonie:(

Pokaż znowu inSSIder-a bo trudno coś stwierdzić, DNS-y dopisałeś do DHCP?

Inssider a ci nie pokaże bo juz neta nie mam. DNS y odpisałem.