Cześć. Po zmianie dostawcy internetu minimum kilka razy dziennie(potrafi się to stać ponad 20 razy w ciągu dnia) router TP LINK WR841N v11 traci połączenie z modemem kablowym CISCO EPC2100R3 na kilka-kilkanaście minut. Czasami są to 2-3 przerwy w ciągu całego dnia, a czasami przez 2 godziny internet działa mi 20-30 minut. Router jest dobrze skonfigurowany, a od dostawcy dowiedziałem się, że rzekomo wina leży po mojej stronie
Podczas braku łączności między routerem, a modemem zerują się wszystkie parametry WAN, pojawia się także komunikat "Port WAN nie jest podłączony!".
Natomiast na stronie modemu jego status zmienia się z "Operational" na "Not Synchronized", przez pewien czas nie da się zalogować na stronę routera. Status zmienia się też na "upstream parameters acquired", coś z "phy" na początku oraz "ranging complete". Ponadto podczas braku internetu nie świeci się dioda na modemie sygnalizująca połączenie z siecią.