Problemy z konfiguracją routera Archer vr400 w Neostradzie

Posiadam standardowy router oferowany przez Orange TP Link TD-W8950N. Z uwagi na zbyt słabe pokrycie sygnału w domu postanowiłem zmienić router na mocniejszy i dwuzakresowy i kupiłem Archer vr400.

Problem pojawił się przy szybkiej konfiguracji routera. Przy próbie połączenia poprzez PPPoE po podaniu login neostrady i hasła router nie może połączyć się z internetem i prosi o przekonfigurowanie ustawień, a jak nie zadziała to kontakt z operatorem. Sygnał ADSL dochodzi bez problemu tylko nie może złapać połączenia. Jak przełączę na stary router to chodzi bez problemu.

Pojawiał się już może taki problem i macie może jakieś sugestie? Co może blokować połączenie? może jakieś ustawienia komputera?

Z góry dzięki za pomoc.

Login i hasło na pewno poprawne?
Spróbuj po skonfigurowaniu wyłączyć router i ponownie włączyć po 7 minutach.

Możesz jeszcze sprawdzić czy dobrze konfigurujesz wprowadzając Login rejestracja@neostrada.pl i hasło rejestracja
Jeśli da radę wejść na stronę orange.pl to znaczy że problem jest z hasłem i należy je "odnowić" dzwoniąc na infolinię orange.

Login i hasło wprowadzałem poprawne bowiem robiłem próbę z podaniem błędnego i był odrębny komunikat, że login lub hasło jest błędne.

Spróbuję tak jak opisałeś i dam znać.

Udało mi się uruchomić router.

Problem tkwił w loginie. Na umowie z Orange miałem wpisany po części @neostrada.pl dodatek /ipv6, czyli było @neostrada.pl/ipv6 i tak cały czas wpisywałem.

Jak zmieniałem hasło, aby było błędne to miałem komunikat, że jest błąd więc zakładałem, że login i hasło z umowy są prawidłowe.

Na rozwiązanie wpadłem, jak postanowiłem spróbować zmienić login, jak sobie przypomniałem, że znajomy mi wspominał, że login to powinien to być adres mailowy oraz biorąc pod uwagę twoją sugestię do sprawdzenia konfiguracji po loginie rejestracja@neostrada.pl.

Dzięki za podpowiedź:)