Problem z uzyskaniem pełnej prędkości internetu UPC - modem Connect Box + TP-Link C3150 (v2.1)

Na początku witam wszystkich ponieważ to mój pierwszy post tutaj.

Mam pewien problem i być może wy będziecie w stanie pomóc. Od razu zaznaczam, że jestem raczej początkujący w tych kwestiach. Z niewiadomych mi przyczyn nie jestem w stanie uzyskać pełnej prędkości łącza przy obecnej konfiguracji, która wygląda następująco:

modem UPC Connect Box (ustawiony w tryb Bridge) -> router TP-Link C3150 (podłączenie do złącza WAN) -> komputer PC (LAN)

Maksymalna prędkość jaką jestem w stanie uzyskać przy takim połączeniu to 350-360 Mbit podczas gdy maksymalna prędkość łącza to 500 Mbit. Przy podłączeniu bezpośrednio do modemu UPC jestem w stanie osiągnąć pełną prędkość. Problem jest gdy podłączam się przez router. Co bardziej ciekawe, w momencie gdy komputer jest wyłączony to przez WiFi na telefonie też prędkość potrafi dojść do maksimum. Przy uruchomionym komputerze prędkość na WiFi również zostaje ograniczona do 350-360 Mbit. W drugą stronę, czyli po wyłączeniu WiFi przez kabel prędkość nie wzrasta.

Próbowałem przywracać ustawienia fabryczne routera, ale bez rezultatu. Kable na pewno są sprawne, bo na każdym z nich przy bezpośrednim połączeniu z modemem UPC osiągam maksymalną prędkość.

Czy to może być coś po stronie UPC? Nie wiem, np. kwestia ustawienia u nich adresu MAC? Że może być przypisany adres MAC mojej karty sieciowej, a powinien być adres MAC routera TP-Link?

Poniżej wklejam wyniki testów i ustawienia routera. Jeśli potrzebne są jakieś dodatkowe informacje to dajcie znać. Z góry dziękuję za pomoc

Test prędkości przy podłączeniu bezpośrednim modem UPC -> komputer

Test prędkości przy podłączeniu modem UPC -> router - -> komputer