Problem z udostępnianiem internetu przez TP-LINK WR740N

Witam, kilka dni temu zmieniłem dostawcę internetu na plusa i dostałem modem USB. Internet działa bardzo dobrze na komputerze stacjonarnym i chciałem udostępnić go poprzez router wi-fi na komórkę i tablet. Zrobiłem to tak jak na tym filmie:

i super działało przez całe dwa dni >:( teraz można się połączyć z siecią bezprzewodową, ale nie ma ona dostępu do internetu (na komputerze internet działa normalnie). Podejrzewam, że problemem jest to że sieć bezprzewodowa widnieje jako publiczna i niezidentyfikowana (wcześniej chyba tak nie było) ale nie można tego zmienić.Diagnostyka Windows wywala błąd: "Karta sieciowa "Połączenie lokalne" nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP." Uzyskiwanie adresów IP ustawione jest na pobieraj automatycznie, router (TP-LINK WR740N) zresetowany do ustawień fabrycznych, próbowałem też sposobów z tej strony:http://andrewjar.cba.pl/index.php?id=75 Jestem zielony w tych tematach i nie mam już pomysłów co dalej robić i gdzie szukać ??? Zamieszczam kilka zrzutów ekranu , które może rozjaśnią ten nieco zawiły tekst.

Co do filmu to koleś nie wie co robi ale mu jakoś wyszło.
Najpierw ustaw router aby odbierał połączenie:
Podłącz komputer do routera pod port LAN (żółty).
Wejdź na stronę konfiguracyjną routera (domyślnie http://192.168.0.1/ login i hasło to admin)
Network - WAN.
Ustawienie:
WAN Connection Type: static IP
ip 192.168.5.2
mask 255.255.255.0
gateway 192.168.5.1
DNSy 212.2.96.51 i 212.2.96.51
i save settings.
Dodatkowo możesz skonfigurować sieć WiFi wg własnego uznania (nazwa sieci i hasło)
Teraz uruchom na komputerze centrum sieci i udostępniania, kliknij na właściwości połączenia lokalnego i dalej właściwości połączenia TCP/IP wersja 4.
Wprowadź adresy:
IP 192.168.5.1
Maska 255.255.255.0
reszta pól zostaje pusta.
kliknij OK, Zamknij.
Przełącz kabel w routerze z portu LAN do portu WAN (niebieski)
Zrób z filmu krok o udostępnianiu połączenia internetowego.


Od 1:19 do 1:47