Problem z softem lub łączem

Witam posiadam router TP-Link W8970 i neostrade 10mb od orange.
Teraz mam pytanie, ponieważ od jakiegoś czasu mam tylko 7mb i większe pingi tj 50-60ms.
Przez około 1,5 roku router dobrze się synchronizował na 10.5mb i pingi około 30ms.
1.Czy jest to winna łącza, routera, może softu który zmieniłem na najnowszy, wcześniej były na nim błędy (nie chciał się połączyć itp) ??
2.Możecie oceni czy mogę wybrać ofertę 20mb ?? Jak będą wyglądać pingi, bo to jest dla mnie najważniejsze aby było około 30ms.
3.Mam do was pytanie jak zbadać jakie posiadam straty na linii ??
4.Czy "technicy" od Orange mogą mi powiedzieć pingi, ustawić ??
Niżej wklejam zdjęcie

Pozdrawiam

Coś nie tak dzieje się z linią. Brakuje Ci szybkości.
Sprawdź instalację w domu. Jeśli masz zerwania łącza to wezwij technika aby to naprawił.
Jak masz inny modem/router to podłącz na próbę i podaj parametry łącza. Porównamy i będzie wiadomo czy to linia czy router.

No właśnie nie mam innego routera. Nie mam jak sprawdzić. Czy możliwe że to Orange robi mnie w bambuko, tzn podpinają ludzi, przez co ja mam wolniej ?

mógł się ktoś trafić co "leci" w Twojej "czwórce" przez co on zakłóca Ci synchronizację. Sam tego nie sprawdzisz. Polecam wezwać technika

To zadzwonię po technika. Jak zakładałem neostrade to gość był sprawdził i mówił ze mam mieć niby maksymalnie 8mb, a mój router który kupiłem synchronizował się do 10,5mb.
Technik może mi powiedzieć jaka powinienem mieć prędkość łącze, jakieś zakłócenia itd ??

Tłumienie linii na poziomie 18dB klasyfikuje cię (przy sprawnej linii) na około 15Mbit/s.
Na szczęście nie masz błędnych pakietów. Co też jest spowodowane obniżoną prędkością synchronizacji, liczy się stabilność a nie prędkość.