Problem z siecią bezprzewodową TL-WR1043ND

Posiadam router TL-WR1043ND V1 oraz TL-WR1043ND V2 na obu routerach występuje problem z siecią bezprzewodową, mianowicie co chwile na laptopie Acer Aspire V5-573G sieć w standardzie 801.11n jest rozłączana - pojawia się komunikat o ograniczonym połączeniu, tj. nie ma internetu.
Laptop nie ma takich problemów z innymi routerami oraz te routery nie mają problemów z innymi urządzeniami. Jak rozwiązać ten problem? Oba routery mają aktualne, oryginalne oprogramowanie. Na jednym z nich był testowany OpenWrt Barrier Breaker, ale to również nic nie pomogło.

A co się dzieje jak ustawisz samo G na routerze?

Nie jestem w stanie teraz sprawdzić tego, ponieważ wysłałem laptopa do serwisu i zgłosiłem, że ma problemy z wifi.

W takim razie czekamy na dalsze kroki z Twojej strony. Tematu na razie nie zamykam.

Ustawiłem standard G na routerze i nie zauważyłem wcześniej przez mnie opisanego problemu. Ale to nie rozwiązuje problemu, ponieważ teoretyczna maksymalna prędkość w tym standardzie to 54 Mb/s, a moja prędkość internetu to 120 Mb/s.

Nie szukałbym dalej winy w routerach. Skoro działają poprawnie z innymi urządzeniami to je wykreślam z listy podejrzanych. Winna może byc karta wifi w laptopie. Próbowałeś na routerach ustawiać pasma 20MHz oraz 40MHz w zakładce wireless.

Nie pomaga zmiana pasma 20/40 MHz. Może to wina sterowników, ale to co ja mam z tym zrobić? Instalowałem sterowniki ze strony producenta laptopa.

Jednak po dłuższym testowaniu okazało się, że problem występuje również w transmisji 802.11g. Co mam z tym uczynić? Znam się na sieciach, ale nie wiem jak to samemu rozwiązać. Laptop posiada system win8.1 do takiego również systemu są przeznaczone sterowniki ze strony producenta. Czy to wina tych sterowników, ponieważ źle zostały dopracowane pod kątem nowego netsh dostępnego w win8.1?
W routerze aktualnie ustawione jest mode 11bg mixed oraz zabezpieczenie typu WPA-PSK

Zrób jeszcze taki test -


Dzwoniłeś lub pisałeś do wsparcia TP-linka czy chłopaki spotkali się z takim problemem?
Czasami dzieje się tak z kartami ale nie wiem jak ma się to do WIN8 -
http://wydajnykomputer.pl/lag-w-windows-vista-7-i-xp-przyspieszanie-bezprzewodowego-internetu-wifi - bo nie używam tego systemu.

Rozmawiałem tylko z serwisem Acera, który stwierdził, że to nie jest wina karty sieciowej, a routera. I niejednokrotnie były zgłaszane podobne problemy.

Polecam jeszcze kontakt z supportem TP-Lnka -
http://www.tp-link.com.pl/contact.html