Problem z routerem

Witam. Zakupiłem dziś nowy router tp-link tl-mr3220. Ma on wejscie na USB do ktorego wlozylem modem z plusa dlink dwm 157. Po skonfigurowaniu routera nie ma internetu. Telefon sie łaczy, ale internetu nie ma. Dioda odpowiedzialna za USB nie świeci. Zmieniałem IP, resetowalem, dzwonilem do Plusa, ale nic. Kazali mi wgrać nowe oprogramowanie, ale czy jest to konieczne w nowym routerze ? Jesli tak, to jak to zrobic ? Na stronie tp link jest plik do aktualizacji,pisze,ze do wersji V2, ale na routerze pisze wesja v4. Prosze o pomoc.

Znajduje się na liście wspieranych urządzeń przez TP-linka?

Nigdy nie widziałem wersji 4 tego routera. Czy to napewno MR3220???

Pokaż naklejkę ze spodu tego routera.

Sorry, moj bład. Wersja v2, wgrałem najnowszy soft, lecz router cały czas "nie widzi" modemu, ktory wedlug strony producenta powinien byc obslugiwany. W ustawieniach routera pisze, ze modem zidentyfikowany, ale łaczy cie w nieskonczonosc i nie moze sie polaczyc.

Uruchom sam router i poczekaj z 30 sekund, włóż modem do portu USB i poczekaj z 60 sekund.
Wejdź na stronę routera i z zakładki system tools - system log prześlij log na forum.

Wysyłam logi z 2 stron.

Z logu widać że p[roblem jest z nawiązaniem połączenia. Dobrze skonfigurowałeś router w zakładce Network - 3G? Chodzi głównie o ustawienie APN

APN jest automatyczne z plusa.

A co oznaczja te logi ?

1st day 00:05:42	 3G/4G     	NOTICE 	handle_card start
1st day 00:05:42	 3G/4G     	INFO   	LTE MODEM = 0, status = 1, targetVendorID = 0x0, targetProductID = 0x0 
1st day 00:05:48	 3G/4G     	INFO   	Before Mode switch VendorID = 0x2001, ProductID = 0xa707 
1st day 00:06:04	 3G/4G     	NOTICE 	/tmp/3G/2001_a707_0
1st day 00:06:04	 3G/4G     	INFO   	After mode switch VendorID = 0x2001, ProductID = 0x7d02 
1st day 00:06:04	 3G/4G     	INFO   	do insmode drivers 
1st day 00:06:05	 3G/4G     	NOTICE 	serialNum 0 indexInt 0
1st day 00:06:05	 3G/4G     	INFO   	Main interface_index[0] = 0 
1st day 00:06:06	 3G/4G     	NOTICE 	after switch modem vid is 0x2001 pid is 0x7d02
1st day 00:06:06	 3G/4G     	INFO   	LTE MODEM = 0, status = 2, targetVendorID = 0x2001, targetProductID = 0x7d02 
1st day 00:06:06	 3G/4G     	INFO   	Detect modem pin status.
1st day 00:06:06	 3G/4G     	INFO   	USB modem is ready
1st day 00:06:06	 3G/4G     	INFO   	Good, SIM is not locked or unlocked.

To w logu oznacza próbę przełączenia "modemu w tryb modemu" co kończy się informacją że modem jest gotowy do pracy.
Spróbuj wgrać starszy soft: np ten http://www.tp-link.com/en/handlers/download.ashx?resourceid=6054

Mozna wgrac starszy soft, router nie padnie czy cos ?
PS. W poniedziałek moge zaniesc ten router tam skad go kupilem i oni go sprawdza.. To lepiej zaczekac czy wgrac ten soft ?

Wgraj. Jak masz sprzęt na gwarancji to nawet jak uwalisz softem to go wymienią.

Bez zmian. Sa nowe logi, z ktorych wynika, ze pojawia sie jakas przeszkoda.

Jak wygląda poziom sygnału z BTS-a w miejscu gdzie chcesz korzystać z internetu. To najczęstszy problem z połączeniem i jego stabilnością.

Cały czas to samo info o błędnej konfiguracji, Próbowałeś innej karty?
Na końcu info jak by mu prądu brakło. Może warto spróbować aktywnego huba USB?

Moc sygnału na kompie -90dbm, na routerze wszystkie wartosci 0. O co chodzi ze sprobowaniem innej karty ?
PS. Około miesiac temu udostepnialem ten internet z kompa na xboxa przez kabel ethernet i z dnia na dzien udostepnianie przestalo dzialac. Moze ma to z tym zwiazek.

Inną kartę SIM np z Play lub Orange.

Nie powinno.

Może byc zwykla karta do telefonu, na ktorej jest wykupiony internet ?

Tak.

A nie trzeba tu przypadkiem zaznaczyć danej opcji w zakładce Internet Access.

Z kartą aero2 to samo :confused: