Witam.
Od mniej więcej 2 miesięcy mam problem z routerem TL-WR940N co kilka dni się zawiesza. Jest wpięty po modemie kablowym ARRIS CM820S który dostałem od operatora po uszkodzeniu wcześniejszego (wcześniej był modem kablowy CISCO DPC3010 i takiego problemu nie było). Gdy się zawiesi wszystkie kontrolki sygnalizują normalną pracę (PWR, SYS, WLAN, NR wyjścia kabla, WAN), nie da się wejść także w ustawienia (http://tplinklogin.net/ - nie znaleziono strony), pomaga tylko odłączenie i ponowne podłączenie do prądu po czym wszystko działa dobrze. Więc mam pytanie czy da się coś zrobić żeby wszystko działało bez problemu?
Sprawdzałeś czy do TP-linka są jakieś aktualizacje?
Z tego co patrzyłem na stronie producenta ma najnowszy Firmware
Pokaż zakładkę status TP-Linka,
Serwer DHCP masz włączony na nim. Zmieniałeś adres LAN na 192.168.1.254?
Na początek podmienił bym zasilacz na taki o podobnych parametrach. testowo wyłącz też funkcję UPnP w konfiguracji routera.
Forwarding->UPnP - robisz disable a potem SAVE.
To wyłączyłem, a za zasilaczem zobaczę jutro w pracy