Problem z routerem TL-WR741ND

Pomocy,
od roku posiadam owy router, przez rok nie było z nim żadnego problemu, lecz jak każda dobra bajka ta też ma swój nieszczęśliwy koniec. Około tygodnia temu router przestał nadawać sygnał internetu do komputera ( Wi-Fi działało) po około trzech dniach zadzwoniłem do mojego dostawcy usługi czy może u niego jest jakaś awaria. Dostawca poinformował ze wszystko u nich jest w porządku, odłączyłem więc kabel od routera i podłączyłem do komputera (internet działa). Postanowiłem skonfigurować router od początku. Pierwsze 50 prób skończyło się nie powodzeniem ( na samym końcu konfigurowania {przez dołączoną płytkę CD} okazywało się że muszę sprawdzić parametry połączenia WAN. Po dniu przerwy ponowiłem konfigurację która zakończyła się sukcesem. Wi-Fi w smartfonie ma 5 kreseczek, komputer nie wyświetla powiadomień o problemach z połączeniem słowem koniec tragedii :slight_smile: . A jednak na żadna stronę nie da się wejść. Zawziąłem się i sprawdziłem stronę . Po wpisaniu 192.168.2.1 pokazał mi się widok jak w 1 zrzucie wszystko niby cacy po chwili wszystko się popsuło (zrzut 2) i tak w koło Macieju. W chwili gdy wszystko wydaje mi się ok spróbowałem połączyć się z facebookiem (efekt powyżej). Łącze się z internetem przez port szerokopasmowy (PPPoE). Jeśli by ktoś był w stanie mi pomóc z góry dziękuję :).
Pozdrawiam

Rozłącza ci połączenie WAN-owe. Bez routera łącze działa stabilnie? Jak masz doprowadzony ten internet do mieszkania?

Po klatce schodowej kablem, przebicie do mieszkania i pociągnięty do komputera w listwach przypodłogowych.
Bez routera działa, co jakiś czas wywala ( ale da się łączyć ze stronami internetowymi).

Czyli masz problem gdzieś na przyłączu. Zgłoś problem u dostawcy niech sprawdzą. Możliwe że to złamany kabel na RJ45,

Kabel został wymieniony. Problem pozostał. Tylko przez kabel nie wywala

http://www.tp-link.com.pl/resources/software/TL-WR741ND_V4.20_140410.zip uaktualnij oprogramowanie.

Po aktualizacji problem nadal ten sam. W routerze nie świecie się przedostania dioda (ta od połączenia WAN)

Zaloguj się na router, podłącz kabel od dostawcy do portu WAN, wejdź w zakładkę Network-WAN i kliknij Detect. Zobacz czy przydzieli adresację.

Koledze chodziło bardziej o zakładkę Status routera po połączeniu.

Sytuacja w zakładce status taka sama jak na 2 pierwszych zrzutach

Te dwa zrzuty jednak różnią się. Na jednym jest adresacja a ba drugim nie ma na porcie WAN.

Te dwa zrzuty zrobione były w ciągu max. 5 minut ruter łączy się i rozłącza cały czas. Przed chwilom przywróciłem ustawienia fabryczne i pojawił się komunikat taki jak powyżej. Bardzo proszę o pomoc bo nie mam wi fi już prawie od miesiąca a to bardzo przeszkadza mi w pracy

Problem zgłaszałeś u dostawcy?

Bez routera działa, co jakiś czas wywala ( ale da się łączyć ze stronami internetowymi).
Sam twierdzisz że tak samo przerywa bez routera.

Pisałem już że dostawca wymienił okablowanie i sprawdził instalację. Wszystko jest w porządku z połączeniem internetowym, połączenie nie przerywa gdy jest podłączony prosto do komputera, problem jest tylko z routerem

Jeżeli po stronie dostawcy jest wszystko ok i twierdzisz że bez routera jest ok to wygląda ma uszkodzenie samego routera. Mechaniczne uszkodzenie portu (przerwy w połączeniu) lub ostatecznie elektronika. Co mi przychodzi do głowy to wymiana zasilacza oraz sprawdzenie routera z Gargoyle czy ma takie samo zachowanie.

Próbowałeś opcji klonowania mac adresu z komputera?