Problem z routerem TD-W8980

Witam uprzejmie
Router TD-W8980 zawiesza się i zrywa połączenie kilkanaście razy tygodniowo.Router działa dopiero po ponownym uruchomieniu. Czasem nie można połączyć z wifi a przez kabel internet działa. Zdarza się też że wszystko działa, a nie można się zalogować do routera. Sprawdzane na 2 laptopach więc to nie wina komputera. Kilkukrotne przywracanie do fabrycznych nie pomogło.Wymiana firmware też nie pomogła.
Instalowany firmware
TD-W8980_V1_140919
TD-W8980_V1_140619
TD-W8980_V1_140408
Router posiadam około 2 m-ce i dzieje się tak od początku.

Pokaż cały status routera/

Odpowie ktoś czy to wina złej konfiguracji czy po prostu wysłać do naprawy gwarancyjnej.

Czy w chwili zerwania połaczenia masz synchronizację?

W chwili zerwania połączenia jest synchronizacja.

Masz telefon stacjonarny? Spróbuj go odłączyć.
Możesz jeszcze przenieść modem do innego gniazda telefonicznego.

Czyli masz synchronizacją a brak jest adresacji w tabelce WAN? Bo musimy zlokalizować co jest przyczyną takiego zachowania się łącza.

W miarę możliwości pokaż nam ss-y co się dzieje w chwili zerwania połączenia, czy masz adresację na WAN. Jak zachowuje się połączenie wifi w chwili zaniku sygnału. Pokaż nam także wykres z programu inSSIDer. Im wiecej danych z Twojej strony tym bardziej bedziemy w stanie określić co jest tego przyczyną.

Na chwilę obecną nie korzystam z wifi ( Wifi wyłączone) tylko lan i ciągle kilka razy tygodniowo router ma zwieche i nie można się zalogować do niego i oczywiście brak internetu. Po ponownym uruchomieniu routera wszystko wraca do normy.
Przez 3 tygodnie korzystałem z pożyczonego routera "pentagram Cerberus" i zero problemów, więc jednak jest coś nie tak z TP-Linkiem.
Nie mam innego gniazdka i telefonu stacjonarnego.

[quote="adam2m, post:10, topic:7148"]Przez 3 tygodnie korzystałem z pożyczonego routera "pentagram Cerberus" i zero problemów, więc jednak jest coś nie tak z TP-Linkiem.
Nie mam innego gniazdka i telefonu stacjonarnego.[/quote]
Więc pozostaje oddanie urządzenia na gwarancji. Tu nie masz innego wyjścia.