Witam serdecznie
Wczoraj pożyczyłem modem od dziewczyny aby wypróbować jak będzie działał internet mobilny w Play w mojej miejscowości na nowszym modemie który posiada technologię HSPA+ oraz LTE. Podłączyłem modem do routera za pomocą kabla USB tak jak robię zawsze ze swoim Huawei E173-u2.
Wszystko działało pięknie kilkanaście godzin po czym router przerwał połączenie i próbuje go wznowić już 5 godzin i bez skutku.
Na rotuerze E173 wszystko działa prawidłowo, natomiast E3372 działał tylko kilka godzin i przestał działać. Po podłączeniu tego nowszego modemu pokazuje się sygnał sieci, modem jest wykrywany ale gdy router próbuje się połączyć po chwili pokazuje się "unplugged". Potem znowu pojawia się zasięg i router próbuje się połączyć i po chwili znowu jest unplugged. Nie mam pojęcia co mógłbym spróbować zrobić aby ten modem działał bez problemów. Próbowałem oczywiście podłączenia bez kabla, restartu modemu, karty i routera - bez skutku.
Dodam, że modem po podłączeniu bezpośrednio do PC działa, oraz internet przez router na starym modemie również.
Mam najnowsze firmware dostępne na stronie tp.link.
Firmware Version:
3.13.1 Build 121123 Rel.57630n
Hardware Version:
MR3420 v1 00000000
Proszę o wskazówki .
Z tego tematu wyczytałem, że zainstalowanie alternatywnego oprogramowania gargoyle pomaga:
Czy ktoś mógłby podrzucić linka do mojej wersji urządzenia ?