Problem z połączeniem internetowym rejestratora

Witam,
Podgląd kamer jest przez internet, ale tylko przez sieć z którą jest połączony rejestrator.
Na telefonie przez wifi działa, ale przez 3G/4G już wyskakuje błąd "czas minął"
Niżej załączam konfiguracje:

Wpisanie w smartfonie adresu IP Routera (zewnętrznego) działa czy również wyrzuca błędem?

Konfiguracja wygląda poprawnie. Możliwe że router blokuje port 80 ze względu na stronę konfiguracyjną.
Spróbuj zmienić przekierowanie portu 80. ustaw np. przekierowanie portu 8080 na ip rejestratora do portu 80.

Na WAN-ie routera do którego podłączony jest rejestrator masz publiczne IP? Domena odświeża się poprawnie?

Wyskakuje błąd

W rubryce "nazwa serwera" pisze HTTP, musiałem to wpisać ręcznie, kiedy wybieram to z listy wyskakuje:

1] Nie wiem za bardzo jak to sprawdzić, w zakładce "Informacja WAN" w rubryce adres ip jest bardzo długi, składa się z liter i cyfr.
2] Raczej tak

No to pokaż tą adresację z portu WAN wtedy się przekonamy. Jeżeli masz dostęp do tego konta domenowego to możesz sprawdzić aktualny adres IP jaki przypisany jest do domeny a jaki znajduje się na WAN-ie routera. Co to za dostawca (chyba że gdzieś mi umknęło to przepraszam)?

Jeżeli coś źle wysyłam to piszcie, jestem zielony w tych sprawach :stuck_out_tongue:

Na routerze masz adres WAN-owy w protokole IPv6, co to za dostawca internetu?

Neostrada,
chodzi o "Informacje o połączeniu z Internetem ipv6" na stronie konfiguracyjnej czy gdzie?

Więc wpisz login do usługi bez /IPv6