Problem z pingiem td-w8951nd

Witam
Mam nietypowy problem otóż po ostatnich burzach spalił się mój poprzedni router który zastąpiłem wyżej wymienionym. Wygląda to tak

20,20,2000 i tak w kółko. Obok stoi laptop na którym wszystko jest idealnie, przekładałem również kartę sieciową (TL-WN321G) do laptopa i na nim problem nie występuje. Jestem laikiem w tej dziedzinie router jest ustawiony na auto zaktualizowałem tylko firmware ale nic się nie zmieniło. Na poprzednim routerze wszystko było w porządku przeszło 3 lata nawet większego laga nie miałem.
Prosiłbym o szybką odpowiedź gdyż sam internet potrzebny mi jest do pracy :confused: .
pozdrawiam

Aktualizacja sterowników do karty sieciowej to jedno a drugie to zmniejsz prędkość radia do 802.11b+g na routerze. Niech nie idzie tak szeroko bo niektóry karty nie radzą sobie z tym.

jedno i drugie gotowe i bez zmian ale zauważyłem ciekawa rzecz przy obciążeniu sieci (gra, streaming wideo) te wyskoki pingu miały inną częstotliwość generalnie rzadszą np raz na 10sec zamiast co 2 sec

Po zmianach konfiguracji zrobiłeś reboot routera? Jak wygląda ping do bramy (ping 192.168.1.1) w tym czasie? Też jest poszarpany?

tak robiłem i z routerem też poszarpane

najbardziej dziwi mnie to że na laptopie jest wszystko ok na tej samej karcie sieciowej może problem portów usb po burzy ? próbowałem wszystkie i na każdym to samo

Uruchom system w trybie awaryjnym z obsługą sieci i sprawdź ten sam ping do bramy. Problem masz gdzieś w systemie lub hardware komputera.

w trybie awaryjnym

po restarcie z tego trybu

eeee ? komputer mnie nielubi ? czy co

Jakaś aplikacja otwierana z systemem ma negatywny wpływ na stabilność połączenia sieciowego może rozsyła jakieś broadcast-y trudno coś powiedzieć. Przeskanuj system pod kątem malware. Jeżeli nie pomoże to Wireshark i studiowanie pakietów w normalnym trybie i awaryjnym.