Problem z MR3220

Cześć,
Jest to mój 1 post tutaj, więc jeśli pomyliłem działy to z góry przepraszam...
Mam problem z moim routerem (MR3220+modem MF823). Konfiguracja routera przebiegła bezproblemowo, modem połączony jest przez hub'a. jestem pewien, że modem nie zrywa połączenia (Orange LTE), niestety router puszcza sygnał (mam na myśli WiFi) tylko przez parę minut. dokładniej mówiąc, urządzenia korzystające z WiFi 'widzą' sygnał, niestety połączenie z Internetem nie jest możliwe. Po restarcie routera ponownie przez parę minut wszystko jest OK a następnie sytuacja się powtarza. Próbowałem zmienić tez kanał w routerze (teraz jest 3), ponieważ w sąsiedztwie jest inny TP-Link i może się 'gryzą'...niestety to również nie dało pozytywnego efektu.
Proszę więc o rady jak mógłbym rozwiązać,c ten problem.
pzdr
Maciek

Jeżeli nie ma sygnału wifi to kontrolka na routerze świeci.

Sygnał jest, tyle, że nie można korzystać z netu.

Przeglądarka była czyszczona. Na ilu komputerach występują te problemy.

Na laptopie, 2 komórki i iPad

Bezpośrednio przez połączenie kablowe masz dostęp do Internetu.

Też nie, tylko do setupu routera.

Modem wpięty do komputera działa.

Tak, te wszystkie możliwości sprawdziłem. Tak jak już pisałem, jestem pewien, że modem działa poprawnie i ma połączenie z siecią.

Spróbuj przypisać adresy do karty sieciowej komputera na sztywno i zobacz czy uzyskasz połącznie . Oczywiscie adres z puli routera .

Pokaż logi z routera.